💬
Logga in
Fuska.se

Pinsammaste Ni Vart Med Om?

188 svar · startad

Trådstartare #1

Vad är det pinsammaste ni vart med om?

Mitt pinsammaste minne var när jag råkade röra en killes penis när jag skulle ta upp en boll på rasten. (i sexan)

↗ till inlägget

Mitt pinsammaste minne var när jag råkade röra en killes penis när jag skulle ta upp en boll på rasten. (i sexan)

Fan va bög du är.

Vet inte riktigt. Kan ha varit när jag råkade välta ut en vagn med tallrikar i skolans matsal för något år sedan. :D

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Fan va bög du är.

Det är en tjej.

Jo en gång så satt jag på ett prov i klassrummet det var alldeles tyst, det var ju prov. Jag hade lite tråkigt så jag satt och liksom andades in och ut med handen framför handen och sen så. PRUTT!!! Jag fick ett otroligt ljud och ALLA vände sig om och kolla på mig. Det hade varit okej om de skrattade eller fnissade men DE GJORDE INTE DET!! De bara kolla på mig i fem sekunder och fortsatte sedan med proven. Så där stod jag bortgjord, besviken och förvånad. Jag kunde liksom inte säga att jag inte pruttade på riktigt men....

Dumma dem i min klass. Hade ingen humor liksom, ska ta allt så allvarligt :(

Trådstartare #5
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Fan va bög du är.

Jag är en tjej, ditt jackass.

Jag har varit med om många pinsamma grejer, te x att fisa när alla i klassen sitter tysta :D. Det är ju lite pinsamt, ja. Det var väl det, jag kommer inte ihåg så mycket(för att jag kanske inte vill det heller ;) ).

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Fan va bög du är.

Nej, du är en manga karaktär! :(

Pinsammaste vet jag inte, men fisa i klassrummet är väl en klassiker :D

När jag gick genom korridoren hade mitt skosnöre gått upp, så jag snubblade och TIMBER! :s

vet inte, kan ha varit när jag snubblade och stukade foten i en trappa!

Trådstartare #10

Fan va bög du är.

Nej, du är en manga karaktär! :(

Jag är en vanlig människa som alla här på fuska.se!

↗ till inlägget

vet inte, kan ha varit när jag snubblade och stukade foten i en trappa!

ägd

Nar jag gick i ettan och 2 tjejer försökte dra av mig byxorna!

↗ till inlägget

Jag är en vanlig människa som alla här på fuska.se!

Alla är inte människor, hört talas om fuskabot?
↗ till inlägget

Och du lät dom inte? :o
↗ till inlägget

Det är ju för fan det bästa som kan hända.... :)

Edit: Srry... såg att exorz skrev likadant på andra sidan....

Senast ändrad:

24 Aug 2010
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är ju för fan det bästa som kan hända....

Edit: Srry... såg att exorz skrev likadant på andra sidan....

Det är lugnt min vän, jag gillar dig ändå!! :wub::wub:

En gång var när jag råkade risa en as gör fis som lät som en pipig röst, när vi hade tyst-läsning i klassen

Och en gång när jag råkade ta på en tjejs bröst när jag skulle ta på mig min jacka

↗ till inlägget

En gång var när jag råkade risa en as gör fis som lät som en pipig röst, när vi hade tyst-läsning i klassen

Och en gång när jag råkade ta på en tjejs bröst när jag skulle ta på mig min jacka

Score.

En riktig klassiker det också för övrigt.

7 Sep 2010

Det pinsammaste som har hänt mig måste ha varit när jag va i tunisien och sprang in i en skit snygg tjej som bodde på samma hotell som jag :§

8 Sep 2010
↗ till inlägget

Det pinsammaste som har hänt mig måste ha varit när jag va i tunisien och sprang in i en skit snygg tjej som bodde på samma hotell som jag :§

Väldigt många så kallade "pinsamma" saker i den här tråden som de flesta skulle drömma om att uppleva.

Nejmen, pinsammaste för mig...tja, jag pissade i sömnen när jag var 14. Förvisso bara mina föräldrar som fick reda på det, men ändock, känns inte normalt i den åldern :/

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in