DeadAngel Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 jag ska få gbaSP då säger jag bara,Vilken/vilka färger finns vilket spel ska jag köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Du avgör med din egen smak färgen. Blå är snygg. Det finns blå, silver och svart. Det kommer nog snart röd till Sverige, och om du kan vänta så ska du vänta tills då. Den är jättesnygg. Bra spel är Ruby/Sapphire eller Golden Sun 1/2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 7 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Röd finns redan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Jag skulle tagit silver! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Röda heter väl Torchik GameBoy Advance SP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Röd finns redan!Jaha, vad bra! Röda heter väl Torchik GameBoy Advance SP? Nej, Torchic GBA SP är specialversionen från Pokemon Center Osaka/Tokyo/Nagasaki. Den finns bara i 200 ex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 7 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Ja,och är det inte samma röda färg det hade jag för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Ja,och är det inte samma röda färg det hade jag för migTorchic GBA SP är orangeröd men en röd kontur av Torchic på ovansidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 7 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 okej,men aja strunt samma,röd är nästan likadan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 9 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Nu har jag fått det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 även ifall du redan köpt så skulle jag föreslå sapphire till blå eller is blå ruby till röd svart till vanliga silver vet ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 men här i malmö finns bara svart och silver tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg