Stixx Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Blev gear boostad av mina 3 polare i FoS HC, när vi kom till Devourer Of Souls så droppade arp trinken, hade redan darkmoon card:greatness innan. Nu undrar jag, är det bäst att köra softcap på arp och börja gemma strength elr ska jag fortsätta att ha darkmoon card och börja gemma arp?? Jag är Fury Warrior. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Vilken är din andra trinket? NES suger förresten, 10-15% uptime, hela konceptet "arp soft cap" är ett skämt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Vad är NES? Själv har jag hört av dom bästa på min server att man ska gå för 100% arp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Needle Encrusted Scorpion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Söker man efter softcap med att gemma sedan få hjälp av trinketen så är det helt onödigt, lika bra att gå in på strength. En bra softcap är om du har cirka 640 arp bara genom statsen på gearen samt battlestance. Bäst är att få Deathbringers will från Saurfang, bara kämpa på varje vecka. Vilken specc kör du förresten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Söker man efter softcap med att gemma sedan få hjälp av trinketen så är det helt onödigt, lika bra att gå in på strength. En bra softcap är om du har cirka 640 arp bara genom statsen på gearen samt battlestance. Bäst är att få Deathbringers will från Saurfang, bara kämpa på varje vecka. Vilken specc kör du förresten? Du hann före :(OnT: Du ska gemma strength tills du får 900 arp från GEAR med strength. När du fått det så börjar du gemma arp tills det blir 100 + replace NES med nån annan, helst DBW för den äger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 3 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Ok tack för alla tipsen, har kollat runt lite på kända warriors från ensidia t.ex. och dom flesta gemmade fullt på arp så att dom hade 100%. Dock använde dom en rogue glove som droppar från fester 25hc eller något sånt för att komma upp i det (det blir ju agi då också) men så kom jag och tänka på den här talenten som ökar strength med 20% i berserk stance så jag är forfarande lite förvirrad. För att svara på vilken spec jag är så kan du ju kolla lite noggrannare i min första post ;) Vilken är din andra trinket? NES suger förresten, 10-15% uptime, hela konceptet "arp soft cap" är ett skämt Min andra trinket är Death´s Verdict normal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg