Kevve Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Jo, har kollat runt lite på google och det går inte alls bra att hitta vad jag är ute efter, eftersom det är mer en subgenre. Iallafall, jag letar efter filmer som Braveheart och The Boondock Saints dvs delvis religiös action kanske med en gnutta komedi också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 blues brothers har allt du söker! jävligt konstig genre du snöat in dig på vill jag påstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 27 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 blues brothers har allt du söker! jävligt konstig genre du snöat in dig på vill jag påstå Den har jag redan sett. Riktigt bra för övrigt. Konstig genre i all ära, men det förändrar det faktum att filmerna är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 V för vendetta. Religionen som tema är visserligen inte jättetydligt, men helt klart där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.