laynus Skrivet 25 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Du kan börja med att få alla små saker på rätt plats. Bilderna är lite här och där, skapa struktur! mjo jag ska kolla över hur jag kan fixa det. Då alla bilder ligger i tids ordning är de lite svårare! ska kolla över det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Gillar inte att det är knappt något mellanrum här. Gilla-knappen ser också väldigt felplacerad ut här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 5 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 Gillar inte att det är knappt något mellanrum här. Gilla-knappen ser också väldigt felplacerad ut här. Jag har fixat lite mellanrum där du sa nu!Och ursäkta för sena svar! jag är upptagen mycket nu.Men jag ska kolla över knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 Din signatur, alltså ditt namn förekommer för mycket på första sidan. Även om det bara är två gånger så känns det över reklamerat och konstigt. Tycker du borde ha en stor bild på framsidan i stället och ingen text. Och ha en information's sida om dig själv i stället. Eller gör om det åtminstone om du vill ha din "Hi! My name is.." Det första man brukar vilja se hos en fotografs portfolio är en vacker och stor bild. Mycket vitt eller mörkt. Bilden på de röda blommorna skulle passa bra, som du har. EDIT: det ser proffsigare ut med Photography. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 23 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Din signatur, alltså ditt namn förekommer för mycket på första sidan. Även om det bara är två gånger så känns det över reklamerat och konstigt. Tycker du borde ha en stor bild på framsidan i stället och ingen text. Och ha en information's sida om dig själv i stället. Eller gör om det åtminstone om du vill ha din "Hi! My name is.." Det första man brukar vilja se hos en fotografs portfolio är en vacker och stor bild. Mycket vitt eller mörkt.Bilden på de röda blommorna skulle passa bra, som du har. EDIT: det ser proffsigare ut med Photography.Tack för tipset! ska det vad jag kan göra, dom röda blommorna är snart på startsidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 29 November 2011 Rapport Dela Skrivet 29 November 2011 Tack för tipset! ska det vad jag kan göra, dom röda blommorna är snart på startsidan!Det ser lite mysigare ut. MEN DU HAR JU SÅ JÄVLA MYCKET PLATS FÖR EN BRED BILD.Random Sida < Titta in den. Jag har ingen aning om vem det är eller och så vidare, men en STORA BILDER DUDE. THINK BIG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 1 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Det ser lite mysigare ut. MEN DU HAR JU SÅ JÄVLA MYCKET PLATS FÖR EN BRED BILD.Random Sida < Titta in den. Jag har ingen aning om vem det är eller och så vidare, men en STORA BILDER DUDE. THINK BIG.Haha mjo jag ska tänka lite större! Sedan jobbar jag med en slider till startsidan! YES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.