teil Skrivet 6 November 2010 Författare Rapport Skrivet 6 November 2010 Nej nu minns jag, jag valde Squirtle. Han är coolast! B) Sluta upp med det där ok.
Harold Skrivet 6 November 2010 Rapport Skrivet 6 November 2010 Nej nu minns jag, jag valde Squirtle. Han är coolast! B) Sluta upp med det där ok. Sluta upp med det där själv, jag rättade ju bara mig själv.
JippeyX Skrivet 16 Juni 2011 Rapport Skrivet 16 Juni 2011 Jag valde: Diamond: Piplup Pearl: Turtwig Platinum: Chimchar Ruby: Torchic Sapphire: Treecko Heart Gold: Chiqurita Soul Silver: Cindaquil Green: Charmander Black: Snivy White: Tepig
teil Skrivet 8 Juli 2011 Författare Rapport Skrivet 8 Juli 2011 Glömde säga att jag valde snivy i white!
PussyCat Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Skrivet 8 Juli 2011 Gul: Pikachu (ofrivilligt) Crystal: Chikorita Emerald: Mudkip Soul Silver: Totodile
Apakalsong Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Skrivet 8 Juli 2011 Väljer i stort sett alltid vatten Pokémon.
Gäst Qruzie Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Skrivet 8 Juli 2011 Väljer i stort sett alltid vatten Pokémon.För mig är det typ tvärtom!Jag väljer bara eld typer! :D
zazaza Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Skrivet 8 Juli 2011 Red: Bulbasaur Gold: Cyndaquil Crystal: Totodile Pearl: Piplup White: Tepig
Muggebigge Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Skrivet 10 Juli 2011 (redigerat) Jag tror att jag har skrivit detta men jag kan skriva igen. Sapphire: Torchic Ruby: Treecko Ruby (igen!) : Mudkip Pokemon colosseum: Umbreon och Espeon Emerald: Treecko Leaf green: Bulbasar Fire red: Charmander Fire red (igen!) : Squirtle Pokemon XD: Eevee Pearl: Piplup Platinum: Turtwig Heart gold: Cyndaquil Soul silver: Chikorita Black: Tepig Så det var allt! Redigerat 10 Juli 2011 av Muggebigge
teil Skrivet 11 Juli 2011 Författare Rapport Skrivet 11 Juli 2011 Ok! fler! :) Glömde sega: White: snyvey exlorer of darknes: totodile!
Rekommendera inlägg