teil Skrivet 29 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 I Red valde jag första gången Charizard, i Gold Cyndaquil, i Crystal Totodile, i Ruby Mudkip, i Emerald Torchic, i Leafgreen Charizard i Pearl och Platinum Chimchar och i Heartgold Totodile! du menar charmander :huh: charizard är charmanders 3:die utveckling. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 i liek mudkipz, soe i choze it Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 (redigerat) red: charmander blue: squrtlie green: bulbasaur yellow: pika pika silver: tottodile silver chickorita gold: cyndaqil ruby: treeko sapphire: midkip fire red: charmander perl: turtwig diamond: chimchar platinum: piplup (engelska) platinum: turtwig (tyska) soulsilver: tottodile (engelska) soulsilver: tottodile (engelsk-japansk) heartgold: chickorita ranger: minium ranger 2: munchlax de va nog alla Redigerat 13 September 2010 av cubone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Blå: Squirtle Grön: Charmander Gul: Pikachu Silver: Toddodile Crystal: Cyndaquil Sapphire: Mudkip Platinum: Piplup Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 13 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Jag glömde. Emerald: Triko Grön: charmander gul: här Pika som vanligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Minns inte vilken jag valde i gul :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Minns inte vilken jag valde i gul :( Man kan bara börja med pickachu där :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 22 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Minns inte vilken jag valde i gul :( Du valde pikachu så klart man kan inte välja någon anan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 nej jag tror nog att jag valde charmander... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 nej jag tror nog att jag valde charmander... Då var det inte gul utan green/blue/red/firered/leafgreen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Sluta upp med allt onödigt. Harold driver ingen fattar det låt sluta skriva onödiga inlägg nu! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Nej nu minns jag, jag valde Squirtle. Han är coolast! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg