teil Skrivet 6 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Nej nu minns jag, jag valde Squirtle. Han är coolast! B) Sluta upp med det där ok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Nej nu minns jag, jag valde Squirtle. Han är coolast! B) Sluta upp med det där ok. Sluta upp med det där själv, jag rättade ju bara mig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JippeyX Skrivet 16 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2011 Jag valde: Diamond: Piplup Pearl: Turtwig Platinum: Chimchar Ruby: Torchic Sapphire: Treecko Heart Gold: Chiqurita Soul Silver: Cindaquil Green: Charmander Black: Snivy White: Tepig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2011 Squirtle på pokemon röd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 19 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2011 blå på röd funny :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 8 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Glömde säga att jag valde snivy i white! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Gul: Pikachu (ofrivilligt) Crystal: Chikorita Emerald: Mudkip Soul Silver: Totodile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Väljer i stort sett alltid vatten Pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Väljer i stort sett alltid vatten Pokémon.För mig är det typ tvärtom!Jag väljer bara eld typer! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Red: Bulbasaur Gold: Cyndaquil Crystal: Totodile Pearl: Piplup White: Tepig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 (redigerat) Jag tror att jag har skrivit detta men jag kan skriva igen. Sapphire: Torchic Ruby: Treecko Ruby (igen!) : Mudkip Pokemon colosseum: Umbreon och Espeon Emerald: Treecko Leaf green: Bulbasar Fire red: Charmander Fire red (igen!) : Squirtle Pokemon XD: Eevee Pearl: Piplup Platinum: Turtwig Heart gold: Cyndaquil Soul silver: Chikorita Black: Tepig Så det var allt! Redigerat 10 Juli 2011 av Muggebigge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 11 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Ok! fler! :) Glömde sega: White: snyvey exlorer of darknes: totodile! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg