Jag såg ingen skillnad
Shecka Likheterna!
ärligt talat när han pratar så ser han ut som en vrålapa :lol:
Bush som liten ?visst e dom lika :lol:
DOm var jö as lika.
Ärligt talar tror jag inte att ni tycekr det men, men.. ;)
:angry: håll käften du vet inte vem det är ens :angry:ärligt talat när han pratar så ser han ut som en vrålapa :lol:
vad e det med dig? det var ett skämt och jag vet visst vem den gubben är.han är george w bush, usa´s president o du ska veta att han e ingen trevlig gubbe du :angry:(popp @ 15/05-2004 13:19:34)ärligt talat när han pratar så ser han ut som en vrålapa :lol:
:angry: håll käften du vet inte vem det är ens :angry:
Massa bilder på samma person är väl inget kul..eller?
;)
vet inte om du menade det där som ett skämt eller om du var allvarlig :lol:Massa bilder på samma person är väl inget kul..eller?
;)
Hmm...Vad tror du ?(Smach @ 15/05-2004 13:31:23)Massa bilder på samma person är väl inget kul..eller?
;)
vet inte om du menade det där som ett skämt eller om du var allvarlig :lol:
Jag tror du menade som ett skämt!.....eller?
Kul :) Coolt att de är lika !.
mm... håller med.... har sett den typ 30 gånger nu... skratta inte ens i början <_<Gammal.. Och ganska trist nu mera
säg det istället för att ifråga sätt mig(PePsodenT @ 15/05-2004 13:37:56)(Smach @ 15/05-2004 13:31:23)Massa bilder på samma person är väl inget kul..eller?
;)
Hmm...Vad tror du ?
Han skojar ju! :P(Smach @ 15/05-2004 15:24:46)(PePsodenT @ 15/05-2004 13:37:56)(Smach @ 15/05-2004 13:31:23)Massa bilder på samma person är väl inget kul..eller?
;)
Hmm...Vad tror du ?
säg det istället för att ifråga sätt mig
:huh:
Öhhh dom är inte lika. Ser ni dåligt eller`?
Nej, jag ser inte så dåligt men alla säger ju det för att dom flesta hatar Bush.:huh:
Öhhh dom är inte lika. Ser ni dåligt eller`?
jag tycker dom ser ganska lite ut!
Ganska lite ? Vad menar du ?jag tycker dom ser ganska lite ut!
han mena nog lite ;)(PePsodenT @ 15/05-2004 18:58:51)jag tycker dom ser ganska lite ut!
Ganska lite ? Vad menar du ?
0013 vi ser inte dåligt...vi ser det med humor