Gäst juniorjesper Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Hej. Jag köpte en Iomega ifrån Elgiganten ca 1000 kr 1000 Gb. Jag har använt den 3 gånger och stått oanvänd på ca två veckor. Ej mycket använd. Hur mycket tror ni jag kan få för den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Kan man få ett svar tack :) Funderar på att sälja den, asså inte hur mycket ni kan kunnas tänka bjuda utan att hur mycket jag skulle kunna lägga ut den på blocket för eller nått sånt typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 600kr kanske, ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 6-700, om du har kvar kvitto och så så kanske lite mer eftersom hårddisken fortfarande har garanti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.