zDi Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Sök på Youtube: Prestige Hack MW2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AkimboFries Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Hej. Jag undrar om det finns något sett att gå ner till level 1? För jag är i level 70 prestige 10 och skit tråkigt :angry: Tacksam för hjälp! ;O går inte level 70, prestige 10 är det absolut högsta du kan komma till om du inte ber en kompis eller nått att hacka men dumhuve han menar ju att han inte vill ha kvar 10th prestige hacket, han vill börja om från början utan fusk och sånt där skit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Hej. Jag undrar om det finns något sett att gå ner till level 1? För jag är i level 70 prestige 10 och skit tråkigt :angry: Tacksam för hjälp! ;O går inte level 70, prestige 10 är det absolut högsta du kan komma till om du inte ber en kompis eller nått att hacka men dumhuve han menar ju att han inte vill ha kvar 10th prestige hacket, han vill börja om från början utan fusk och sånt där skit är det jag som är dum eller är det du som är dum som inte fattar att man kan hacka ner det <_< det går inte bara att hacka upp, utan även ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 1. Gör nytt account. 2. Spela. 3. Klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Hur du gör för att resetta din lvl på PC: 1. Ladda ner EAM: http://www.filefront.com/15312357/EAM.zip/ 2. Installera EAM. 3. Starta EAM. 4. starta MW2. 5. gå ner till skrivbordet. OBS du måste ha MW2 på hela tiden. 6. öppna upp EAM, sen så trycker du där det står Delete steams local playerstats(eller något sånt). 7. Öppna upp MW2 igen. 8. klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 1. Gör nytt account. 2. Köp MW2 igen 3. Spela. 4. Klart. Alltså PC och Xbox är inte samma sak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 1. Gör nytt account. 2. Köp MW2 igen 3. Spela. 4. Klart. Alltså PC och Xbox är inte samma sak eftersom han kör på dator vill han antagligen veta hur man gör på dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 Hur du gör för att resetta din lvl på PC: 1. Ladda ner EAM: http://www.filefront.com/15312357/EAM.zip/ 2. Installera EAM. 3. Starta EAM. 4. starta MW2. 5. gå ner till skrivbordet. OBS du måste ha MW2 på hela tiden. 6. öppna upp EAM, sen så trycker du där det står Delete steams local playerstats(eller något sånt). 7. Öppna upp MW2 igen. 8. klart. fan vad avancerat. Enklare att göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 Hur du gör för att resetta din lvl på PC: 1. Ladda ner EAM: http://www.filefront.com/15312357/EAM.zip/ 2. Installera EAM. 3. Starta EAM. 4. starta MW2. 5. gå ner till skrivbordet. OBS du måste ha MW2 på hela tiden. 6. öppna upp EAM, sen så trycker du där det står Delete steams local playerstats(eller något sånt). 7. Öppna upp MW2 igen. 8. klart. fan vad avancerat. Enklare att göra Inte avancerat alls imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 (redigerat) Jag har för mig att EAM inte fungerar längre. Jag följde iaf den här guiden och den fungerade perfekt. (orkar inte översätta) Step 1: Go to your steam folder and then steamapps. Step 2: go to your common folder and into modern warfare 2, and then your players folder and delete all your STAT files. Step 3: Now back out to your steam folder and go to userdata and go into the random numbers folders untill you get into the remote folder, then delete the two files in there. Step 4: MAKE SURE YOU PLAY A TEAM DEATHMATCH FOR ATLEAST 10 MINUTES. Preferably the whole game unless it wasn't 10 minutes long. Step 5: Now exit out of MW2 and restart steam and it should work. Redigerat 7 September 2010 av Trinity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Jag har för mig att EAM inte fungerar längre. Jag följde iaf den här guiden och den fungerade perfekt. (orkar inte översätta) Step 1: Go to your steam folder and then steamapps. Step 2: go to your common folder and into modern warfare 2, and then your players folder and delete all your STAT files. Step 3: Now back out to your steam folder and go to userdata and go into the random numbers folders untill you get into the remote folder, then delete the two files in there. Step 4: MAKE SURE YOU PLAY A TEAM DEATHMATCH FOR ATLEAST 10 MINUTES. Preferably the whole game unless it wasn't 10 minutes long. Step 5: Now exit out of MW2 and restart steam and it should work. Eam funkade för mig igår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Jahapp, då var det en myttare jag hört det ifrån dåra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg