Switch Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Vilket av dessa spel tycker du att jag ska köpa? Call of Duty Modern Warfare2 Battlefield Bad Company 2 Skate 2 (har redan skate 3). Eller så kan du skriva nåt annat bra spel du tycker att jag ska köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Köp inte skate 2 om du har 3.. det blir en nergradering då antar jag. Skit i och köpa det och vänta på GT5 och LBP2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Jag tycker du ska köpa assassins creed 2 lr vänta till brotherhood släpps, men om det e akut så köp cod modern warfare 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WarCry Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Köp LBP2 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Mellan MW2 och BFBC2 så tar du lätt BF för det är mer taktik och fordon. På cod mw2 är alla för sej själva.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Mellan MW2 och BFBC2 så tar du lätt BF för det är mer taktik och fordon. På cod mw2 är alla för sej själva.. håller helt med. BFBC2 har mycket bättre multiplayer läge och extremt mycket roligare om man kör flera då man t.ex. kan spawna vid sina squadmembers och liknande så det inte blir att bara kuta omkring som i COD + Mycket större banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 31 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Okej nu står det mellan BFBC 2 och COD MW2. Vilket är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Bc2 lätt, dock så är bc2 inte så jättebra ändå, dock mkt bättre än mw2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 BC2, alla e trötta på MW2 redan, det e bara massa skit. Elr så kan du vänta till Black Ops kommer ut, det ser bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 4 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Det blev BF:BC2. Tyckte ni att jag valde rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 ju det är mycket bättre =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.