Hoppa till innehåll

Play For Friends Recruitar.


eXtremE
 Dela

Rekommendera inlägg

Som rubriken säger så recruitar min och min kompis nystartade Mw2 clan medlemmar. Vi spelar på PC. Om ni vill vara med i pffS så adda 40200 på steam. Vi kommer ha pcw så ofta som möjligt. Kraven för att du ska vara medlem är:

*Du ska ha prestigat mins en gång.

*Du ska ha skype och mic.

*Du ska spela så ofta som möjligt.

Redigerat av P12
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Vad är det ni gör i klanen?

Kör ni matcher mot andra klaner och är överseriösa eller spelar ni för att ha kul?

Jag var lvl 70 prestiege 10 förut men gjorde så jag blev lvl 1 igen, men innan det hade jag prestiegat två gånger, får jag fortfarande joina?

Redigerat av Trinity
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är det ni gör i klanen?

Kör ni matcher mot andra klaner och är överseriösa eller spelar ni för att ha kul?

Jag var lvl 70 prestiege 10 förut men gjorde så jag blev lvl 1 igen, men innan det hade jag prestiegat två gånger, får jag fortfarande joina?

Vi är inte överseriösa fast vi kommer väll ha nån pcw bara för kul ibland. Eftersom jag vet att du är ganska bra så får du joina.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Tjena, jag är lite sugen på att börja spela med er, om ni har plats ofc. Jag kommer tyvärr bara kunna spela 1vecka av 2 då jag bor hos min pappa den andra, jag spelar rätt så mycket när jag har CoD, framför allt på helger, jag kommer inte deltaga i Klanmatcherna då jag inte har orken till det.

 

Intresserade så skicka något här under.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena, jag är lite sugen på att börja spela med er, om ni har plats ofc. Jag kommer tyvärr bara kunna spela 1vecka av 2 då jag bor hos min pappa den andra, jag spelar rätt så mycket när jag har CoD, framför allt på helger, jag kommer inte deltaga i Klanmatcherna då jag inte har orken till det.

 

Intresserade så skicka något här under.

Steam namn?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Vill oxå joina blev prestige hackat igår så jag resetade prestigen innan var jag på prestige6 lvl 45. Nu e jag bara lvl 18 :(. Om du vill se att jag e bra kan jag alltid trya. Har skype fast min mic e inne på lagning nu eftersom den e sönder.

 

Steamname: Walbin

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...