Tycker min är snyggast :(
Fuska.se - Snyggaste Avva
Maximate är cool
Jag röstar på Maximate :cool:
Min kompis gjorde detta inte jag. omg... jag gör en ny tråd inom kort!, btw vill inte högra typ "Du säger bara så för att inte skämmas". Tyst bara, har tagit ett snack med min kompis, itc.-
↗ till inlägget↗ till inlägget<- Indeed?
Du har valt personer som är kända/har hög fuskarank, inte folk med snygga avatarer.
Japp, fable1 är ju skitkänd med hög fuskarank.
Fable 1 är känd, han har ingen hög FR...
NUKE: Dreamhackers "kompis antagligen. . ^^
↗ till inläggetDu säger bara så för att inte skämmas.Min kompis gjorde detta inte jag. omg... jag gör en ny tråd inom kort!, btw vill inte högra typ "Du säger bara så för att inte skämmas". Tyst bara, har tagit ett snack med min kompis, itc.-
ZnK's avatar är jete fin, gjort den själv? :)
Att jag inte är nominerad till detta är mycket ologiskt.
Nej, det är ju uppenbart att min avatar är snyggast.
Ja DDs är bäst xD.
Vart är tråden där dessa avatarer blev nominerade?
↗ till inläggetFinns ju ej. :(Vart är tråden där dessa avatarer blev nominerade?
Juicelol's.
↗ till inläggetVi kräver demokrati!↗ till inläggetFinns ju ej. :(Vart är tråden där dessa avatarer blev nominerade?
Skulle röstat på Fruktnystan om han va me på listan, annars blankt.
vad i helvete är detta för ren och skär bullcrap?!
Geez. Get an election first, then the real vote!
OK. Skall skapa en tråd- Bästa medlemmen, snyggaste medlemmen, störst kuk.
Och man ska bara kunna rösta på mig B)
↗ till inläggetDin idiot, ''min kompis gjorde detta, jag har tagit ett snack med min kompis''Min kompis gjorde detta inte jag. omg... jag gör en ny tråd inom kort!, btw vill inte högra typ "Du säger bara så för att inte skämmas". Tyst bara, har tagit ett snack med min kompis, itc.-
Vad heter han på fuska då?
Och hur vet han vilka alla är?
Svara tack.
↗ till inlägget↗ till inläggetDin idiot, ''min kompis gjorde detta, jag har tagit ett snack med min kompis''Min kompis gjorde detta inte jag. omg... jag gör en ny tråd inom kort!, btw vill inte högra typ "Du säger bara så för att inte skämmas". Tyst bara, har tagit ett snack med min kompis, itc.-
Svara tack.
han kanske valde ut några?. seg eller?, han gick säkert in på "söK" :)
↗ till inlägget↗ till inläggetMin kompis gjorde detta inte jag. omg... jag gör en ny tråd inom kort!, btw vill inte högra typ "Du säger bara så för att inte skämmas". Tyst bara, har tagit ett snack med min kompis, itc.-
Din idiot, ''min kompis gjorde detta, jag har tagit ett snack med min kompis''
Svara tack.
han kanske valde ut några?. seg eller?, han gick säkert in på "söK" :)
Om han gick in på ''söK'', tror jag inte att man söker WASD och Dave37 i första hand.
Tänk efter lite innan du försöker ljuga.
Och där står det "ZnK"
Undrar vilka som röstat på mig, då jag la en röst på DonaldDuck :)