DD
Fuska.se - Snyggaste Avva
Snubben tyckte att han hade en cool avatar, så han gjorde den här tråden för att visa upp avataren/få se hur många som gillade den.
Jag röstade iaf på ZnK's, den är professionell :)
↗ till inläggetÄlskar dig också (:Jag röstade iaf på ZnK's, den är professionell :)
När avslutas tävlingen då?
Hälften är google, alternativt med en svart ram på, hälften är gjorda av någon annan. ZNKs är en av valmöjligheterna som finns att välja här på fuska om jag inte minns fel...
Finns inget att rösta på. Tycker att man borde fått nominerat innan.
Skit tråd...
Röstade på WASD
↗ till inläggetJa, min kan du hitta på Fuska, vad du nu kallade det.Hälften är google, alternativt med en svart ram på, hälften är gjorda av någon annan. ZNKs är en av valmöjligheterna som finns att välja här på fuska om jag inte minns fel...
Finns inget att rösta på. Tycker att man borde fått nominerat innan.
↗ till inläggetKänns lite som om han sköt sig själv i foten då, med tanke på att han har 0% av rösterna och verkar ha tagit bort sin avatar.Snubben tyckte att han hade en cool avatar, så han gjorde den här tråden för att visa upp avataren/få se hur många som gillade den.
↗ till inläggetTycker du är onödig :visslar:Sjukt onödig tråd :S
Btw så har Johnossi skit snygg bild.
Johnossis är den bästa,LK's är inte dum heller.
Varför är det just de medlemmarna som är med? Varför inte vi? s:
Skulle varit nominering först. Sedan röstning.
Diggar cappes ava allt ja'e.
min är vål helt ok. gjort den själv...
Min.
Yeah, 3 röster på mig :'D.
↗ till inläggetDin är helt okej, men minusen är att det är dålig bildkvalité på den och det är ett fult streck längst ner.Min.
↗ till inläggetVarför är det just de medlemmarna som är med? Varför inte vi? s:
Vi är för coola för sånt här. 8C
De riktigt coola avatarerna är ju de som är epic (som min då imo), inte snygga. Jag tycker mer om Fruktnystans än Maximates t ex.