Hoppa till innehåll

Tjejproblem


Rekommendera inlägg

Det är så här att jag blir tafsad av killar väldigt ofta. Man kan typ inte slappna av en sekund förrän dom springer fram till en. :(

Jag får ofta gömma mig men dom hittar mig i alla fall. Enda gången jag kan vara fri från dom är när min syster är med mig. Men när hon är sjuk är det ett stort problem. Jag har sagt till läraren men då hotar killarna mig. Vad ska jag göra??!! :( Jag står snart inte ut mer!!! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Slå dem hårt på pungen med valfritt föremål i stål. T.ex. en golfklubba eller ett schysst järnrör.

Eller så hotar DU med att anmäla dem för sexuella trakasserier.

Det har jag typ sagt. Men då säger dom bara "Ledsen gullet, du kommer inte undan". Och det låter som vill döda mig och göra mig illa när dom säger så.

Men jag kan ju pröva att sparka dom på pungen. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett antal saker du kan göra:

 

Säg till lärare. (Vet att detta inte alltid funkar, de är så blinda/naiva/ignoranta ibland -.-)

 

Slå tillbaka. Pungspark, rivs, bits, var allmänt aggressiv. Det är inte attraktivt och får vissa att lägga av.

 

Använd tillhyggen. Pennor kan vara vassa, använd din fantasi. Använd inte något som kan tänkas bryta mot lagen.

 

Spela in det som händer och använd det som utpressningsmaterial. Kom ihåg att göra flera kopior INNAN du använder det! (Kan användas som material vid en polisanmälan också, vem bryr sig om medlåtande från de inblandade om de utnyttjar en?)

 

Om du slår dem kan du låtsas vara sadistisk om du tror killarna blir rädda av det. Tyck det är otroligt underhållande att slå dem och skratta åt att de ligger på golvet och har ont i pungen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett antal saker du kan göra:

 

Säg till lärare. (Vet att detta inte alltid funkar, de är så blinda/naiva/ignoranta ibland -.-)

 

Slå tillbaka. Pungspark, rivs, bits, var allmänt aggressiv. Det är inte attraktivt och får vissa att lägga av.

 

Använd tillhyggen. Pennor kan vara vassa, använd din fantasi. Använd inte något som kan tänkas bryta mot lagen.

 

Spela in det som händer och använd det som utpressningsmaterial. Kom ihåg att göra flera kopior INNAN du använder det! (Kan användas som material vid en polisanmälan också, vem bryr sig om medlåtande från de inblandade om de utnyttjar en?)

 

Om du slår dem kan du låtsas vara sadistisk om du tror killarna blir rädda av det. Tyck det är otroligt underhållande att slå dem och skratta åt att de ligger på golvet och har ont i pungen.

På något sätt blir jag inte ett dugg förvånad över att just du skriver just detta.

 

OnT: Seriöst, en välplacerad pungspark kan göra så mycket. Det är ju inte bara smärtan, utan även förnedringen som gör det hela värre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan inte annat än hålla med Draghon, men du bör prata med lärare/rektor , har du snackat med dina föräldrar? Liksom det finns massa alternativ för så ska slynglarna inte bete sig.

 

Lägg en väl kordinerad pungspark, underifrån och rakt upp så att dom får gollarna i halsen så kommer dem nog ge sig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låtsas att du är intresserad, när du är tillräckligt nära tar du ett grepp om pungen, kläm åt och och säg att om de fortsätter så sliter du bollarna av dem?

 

En del killar är dumma i huvudet, om du fortsätter vara "attraktiv" och "svag" så kommer de inte bry sig om vad du säger. Deras urhjärnor är inriktade på att föröka sig och du är ett lämpligt offer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låtsas att du är intresserad, när du är tillräckligt nära tar du ett grepp om pungen, kläm åt och och säg att om de fortsätter så sliter du bollarna av dem?

 

En del killar är dumma i huvudet, om du fortsätter vara "attraktiv" och "svag" så kommer de inte bry sig om vad du säger. Deras urhjärnor är inriktade på att föröka sig och du är ett lämpligt offer.

Kommer nog inte funka, eller så kan vissa tjejer tycka det är äckligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...