kattus Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 OnT: det absolut sämsta av alla oprativsystem är windows meNope, Windows 98 är det sämsta.Jag fick BSOD hela tiden D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 OnT: det absolut sämsta av alla oprativsystem är windows meNope, Windows 98 är det sämsta.Jag fick BSOD hela tiden D: 98 är det bästa, säker på att du hade en ren kopia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 OnT: det absolut sämsta av alla oprativsystem är windows me Nope, Windows 98 är det sämsta. Jag fick BSOD hela tiden D: 98 är det bästa, säker på att du hade en ren kopia? 2k är lite sämre. XP är helt ok, har kört med det i typ 5-8 år nu. men ska byta till W7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 OnT: det absolut sämsta av alla oprativsystem är windows me Nope, Windows 98 är det sämsta. Jag fick BSOD hela tiden D: 98 är det bästa, säker på att du hade en ren kopia? Hade det installerat från butiken/företaget/snubben som installerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 OnT: det absolut sämsta av alla oprativsystem är windows me Nope, Windows 98 är det sämsta. Jag fick BSOD hela tiden D: 98 är det bästa, säker på att du hade en ren kopia? Hade det installerat från butiken/företaget/snubben som installerar. fel på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Windows 98 var bra på sin tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Men Win 7 är inte bra för sin tid. Blir ofta ... har slutat fungera. Lika tex så blir det så typ om ett program laggar eller laddar sen dubbel klickar man så frågar den om man ska avsluta och sånt skit. Sen så även om det är snabbt så har de gjort så att om man öppnar en ruta ska ska den dras sagt uppåt till maximerat ifrån mappen typ. Att det är så mycket grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 (redigerat) Den är BÄTTRE än XP och Vista. Det är som en blandning mellan XP och Vista. Det bästa ur vista och XP. Men mycket snabbt!. Det med att ett program laggar ihop, det händer i XP ofta det med. Och själva avsluta nu funktionen är enligt mig mkt bättre i W7 iaf, går mycket snabbare att ta bort det. OnT: det absolut sämsta av alla oprativsystem är windows meNope, Windows 98 är det sämsta.Jag fick BSOD hela tiden D: Isåfall är Windows 95 ännu sämre. Redigerat 4 September 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Men Win 7 är inte bra för sin tid. Blir ofta ... har slutat fungera. Lika tex så blir det så typ om ett program laggar eller laddar sen dubbel klickar man så frågar den om man ska avsluta och sånt skit. Sen så även om det är snabbt så har de gjort så att om man öppnar en ruta ska ska den dras sagt uppåt till maximerat ifrån mappen typ. Att det är så mycket grafik. antar att du har acers w7 version Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 (redigerat) Men Win 7 är inte bra för sin tid. Blir ofta ... har slutat fungera. Lika tex så blir det så typ om ett program laggar eller laddar sen dubbel klickar man så frågar den om man ska avsluta och sånt skit. Sen så även om det är snabbt så har de gjort så att om man öppnar en ruta ska ska den dras sagt uppåt till maximerat ifrån mappen typ. Att det är så mycket grafik. antar att du har acers w7 version Ja. Eller jag formaterat nu till Windows 7 Ultimate 64Bit. Märker EXAKT ingen skillnad. Min gamla: (som är trasig) ;( Amd Duron 1,2 Ghz 1 Gb ram X1650 Vad mycket snabbare. Starttiden, ALLT! Hade den som server. Sen skulle jag stoppa in en fläkt i datorn. Då blinkade det till i neonet sen :cry: Hade den som cs server... Inte blev grafikkortet 100 grader med! Redigerat 4 September 2010 av juniorjesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.