Findus3 Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Jag gillar Donkey Kong Contry! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Mario kart!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Är det nån som håller med mig om att Zelda A Link To The Past är det bäst Zelda spelet? Jag menar nu har ju Zelda bytt stil helt och den gamla stilen var kanske fulare men ändå bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 (redigerat) 1.alla megaman x spel x1-x3 2.alla mortal kombat spelen 1-3 + ultimate 3 3.alla donkey kong country 1-3 4.dragonball z spelen.dom äger och visa av dom är lite små svåra! Redigerat 4 Augusti 2004 av toxic avenger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Jag gillar typ final fantasy-spelen till SNES, men A link to the past är bättre... Nog mitt bästa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Zelda- a link to the past och Yoshis Island är mina roligaste. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Mitt är ett Mario-spel iallafall.. Jag kommer inte ihåg vad hette...Men man gick typ på någon karta och gick in i någon bana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 JAg gilla dk country också !!jag gillar spel konsollen över huvud taget!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Bästa är såklart FF:VI,gripande story och bra musik och bra karaktärer, grafiken är bra. Bäst!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 "The Legend of Zelda: A Link To the Past" är rätt grymmt det också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 megaman 7 megaman x 1,2,3 a link to the past Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Mitt e helt klart Mario RPG Seven Stars!!!! Det rockar! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg