MrKenway97 Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Hej jag installerade ICQ igår men efter ett tag tröttnade jag och avinstallerade det. Men ICQ Search är fortfarande kvar när jag trycker upp en ny flik. Hur tar man bort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenu Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 För att byta startsida på internet explorer så trycker du på verktyg/internetalternativ sen så kommer det upp ett fönster som det står ett ställe startsida då tar du bort allt som står där och skriv in Google.se elr bing.com sedan tar du okej och startar om internet explorer.. Hoppas att det var till hjälp :D Hoppas att du blir vänner med ett par här på fuska.se :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 2 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Det är inget med startsidan Det är när jag trycker upp en ny flik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenu Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Det är inget med startsidan Det är när jag trycker upp en ny flik. Okejj Då är det så att du ska gå till verktyg/internetalternativ/ sedan letar du upp flikar och trucker på inställningar på samma rad sedan så under när en ny flik öppnas, öppna och väljer det som du vill ska hända när du tar en ny flik :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 2 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Men åhhh! Du förstår inte ICQ har tagit över Det ska va som det var innan ICQ När jag installerade ICQ så blev de så när jag tar upp flikar Sen när jag avinstallerade det så är ICW fortfarande kvar när jag trycker upp nya flikar Jag vill ha som det är bara att ICQ totalt raderas från min dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenu Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Okejj men jag försökte hjälpa iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 2 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Snälla har ingen svaret? ICQ är sånna j*vla idioter jag godkännde inte att de skulle installera ICQ search Vad jag sett så är problemet känt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 formatera datorn eller installera nån annan webbläsare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Snälla har ingen svaret? ICQ är sånna j*vla idioter jag godkännde inte att de skulle installera ICQ search Vad jag sett så är problemet känt. Läs i användaravtalen så står det säkert så. Använd en annan webbläsare, Installera Opera istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 2 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Men jag vill ha kvar min Explorer webbläsate :( Det måste väl finnas nåt sätt att ta bort ICQ search? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 3 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Jag löste det själv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenu Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.