Gäst juniorjesper Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Hej. Jag såg att de hade bannad 12000 personer. Fast ändå fuskar dom ännu mer nu -.- Jag blir så jävla sur så jag slänger telefonen i väggen och skriker och fan slår på datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Två ord. Anger management. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Hej. Jag såg att de hade bannad 12000 personer. Fast ändå fuskar dom ännu mer nu -.- Jag blir så jävla sur så jag slänger telefonen i väggen och skriker och fan slår på datorn. Jag svär du är riktigt cool mannen.OnT: Fuska inte då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Hej. Jag såg att de hade bannad 12000 personer. Fast ändå fuskar dom ännu mer nu -.- Jag blir så jävla sur så jag slänger telefonen i väggen och skriker och fan slår på datorn. Jag svär du är riktigt cool mannen.OnT: Fuska inte då? Alla fuskar därför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Sluta spela helt enkelt. Elr så runkar du alltid när du blir sur :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Hej. Jag såg att de hade bannad 12000 personer. Fast ändå fuskar dom ännu mer nu -.- Jag blir så jävla sur så jag slänger telefonen i väggen och skriker och fan slår på datorn. P12-Rage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Hej. Jag såg att de hade bannad 12000 personer. Fast ändå fuskar dom ännu mer nu -.- Jag blir så jävla sur så jag slänger telefonen i väggen och skriker och fan slår på datorn. P12-Rage Haha kul. Du är P12 :DInte jag :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Hej. Jag såg att de hade bannad 12000 personer. Fast ändå fuskar dom ännu mer nu -.- Jag blir så jävla sur så jag slänger telefonen i väggen och skriker och fan slår på datorn. P12-Rage Haha kul. Du är P12 :DInte jag :lol: hur vet du att han har P12- beteendet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Hej. Jag såg att de hade bannad 12000 personer. Fast ändå fuskar dom ännu mer nu -.- Jag blir så jävla sur så jag slänger telefonen i väggen och skriker och fan slår på datorn. P12-Rage Haha kul. Du är P12 :D Inte jag :lol: hur vet du att han har P12- beteendet? Märker du väl?Och jag har lust*Jag blir så jävla sur så jag slänger telefonen i väggen och skriker och fan slår på datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Spela för att ha kul, spela för att inte bli förbannad. Nu brukar jag ju bli förbannad, men ändå :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg