BajenGamer Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Hej! På Runescape kan man ju bli member och det kostar ju... Då kan man ju betala med sms jag undrar då... Kan man betala med sms om man har kontantkort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Hej! På Runescape kan man ju bli member och det kostar ju... Då kan man ju betala med sms jag undrar då... Kan man betala med sms om man har kontantkort?Ja. Flyttar till rätt forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BajenGamer Skrivet 3 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Hej! På Runescape kan man ju bli member och det kostar ju... Då kan man ju betala med sms jag undrar då... Kan man betala med sms om man har kontantkort?Ja. Flyttar till rätt forum. Ok, jag skickade smset men jag får inget tillbaka jag har provat 3 gånger men jag får fortfarande inget tillbaka :( är det normalt eller är det bara jag som är udda? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Hej! På Runescape kan man ju bli member och det kostar ju... Då kan man ju betala med sms jag undrar då... Kan man betala med sms om man har kontantkort? Ja. Flyttar till rätt forum. Ok, jag skickade smset men jag får inget tillbaka jag har provat 3 gånger men jag får fortfarande inget tillbaka :( är det normalt eller är det bara jag som är udda? :P Se till så att du fyller i allt korrekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BajenGamer Skrivet 3 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Hej! På Runescape kan man ju bli member och det kostar ju... Då kan man ju betala med sms jag undrar då... Kan man betala med sms om man har kontantkort? Ja. Flyttar till rätt forum. Ok, jag skickade smset men jag får inget tillbaka jag har provat 3 gånger men jag får fortfarande inget tillbaka :( är det normalt eller är det bara jag som är udda? :P Se till så att du fyller i allt korrekt. Det har jag men det funkar ändå inte :S Inga pengar har försvunnit förutom 1kr som är normal sms taxa så smset har kommit fram iaf men jag fattar inte varför jag inte får något tillbaka :S jag har ju 200 kr på kortet och det kostar bara 75 så det är inte därför helles :S :@ ingen som kan hjälpa? är det ingen som kan hjälpa mig?! JAG FÅR INTE MITT SMS!!! AAAH! JAG KOMMER MISSA EXTRA XP VECKAN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BajenGamer Skrivet 4 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 okej jag fick smsen 03:00 på morgonen idag! ^^ lite efterblivet kanske? aja hursomhelst så kan Mod låsa tråden nu! XD sorry for wasting time ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BajenGamer Skrivet 7 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Finns det ngn gratis RS trainer bot som ngn kan länka till? pallar inte ge mig ut på google o googla ^^ som ni ser IM A BUSY MAN! XXXD ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 powerbot.org? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Bra att börja membershippet med att botta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Bra att börja membershippet med att botta. Håller helt klart med , BOTTAR är det bästa som finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Mjo, om man vill suga allt det roliga ur det hela och inte spela ärligt så är det det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BajenGamer Skrivet 10 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2010 ville bara träna så jag kan ha min dragon resten kan jag träna själv ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg