Hoppa till innehåll

Runescape Member


BajenGamer
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! På Runescape kan man ju bli member och det kostar ju... Då kan man ju betala med sms jag undrar då... Kan man betala med sms om man har kontantkort?

Ja.

 

Flyttar till rätt forum.

 

Ok, jag skickade smset men jag får inget tillbaka jag har provat 3 gånger men jag får fortfarande inget tillbaka :( är det normalt eller är det bara jag som är udda? :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! På Runescape kan man ju bli member och det kostar ju... Då kan man ju betala med sms jag undrar då... Kan man betala med sms om man har kontantkort?

Ja.

 

Flyttar till rätt forum.

 

Ok, jag skickade smset men jag får inget tillbaka jag har provat 3 gånger men jag får fortfarande inget tillbaka :( är det normalt eller är det bara jag som är udda? :P

 

Se till så att du fyller i allt korrekt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! På Runescape kan man ju bli member och det kostar ju... Då kan man ju betala med sms jag undrar då... Kan man betala med sms om man har kontantkort?

Ja.

 

Flyttar till rätt forum.

Ok, jag skickade smset men jag får inget tillbaka jag har provat 3 gånger men jag får fortfarande inget tillbaka :( är det normalt eller är det bara jag som är udda? :P

 

Se till så att du fyller i allt korrekt.

 

Det har jag men det funkar ändå inte :S Inga pengar har försvunnit förutom 1kr som är normal sms taxa så smset har kommit fram iaf men jag fattar inte varför jag inte får något tillbaka :S jag har ju 200 kr på kortet och det kostar bara 75 så det är inte därför helles :S :@ ingen som kan hjälpa?

 

är det ingen som kan hjälpa mig?! JAG FÅR INTE MITT SMS!!! AAAH! JAG KOMMER MISSA EXTRA XP VECKAN!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...