Gäst pong218 Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 (redigerat) http://services.runescape.com/m=news/c=Lv6...us-xp-weekend-1 Fann detta idag av slump kanske något intressant? // RS suger inte, det är bara ni som inte förstår att storyn är skit bra som säger att det suger. Redigerat 4 September 2010 av pong218 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Jag skulle precis göra en sådan här tråd. :P Jag är på väg mot 99 wc så detta kom lägligt. ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 "Bonus XP Weekend!" Dvs inte dubbel exp weekend. :D Hursomhelst, har inte gjort något speciellt, fiskat rocktails som vanligt. Fixade dryga 500k exp igår. ;) Ska även fixa 79 summon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Jag köpte precis member , har skickar HD till 72299, (för 9 min sen) men har fortfarande inte fått mitt pin, hur lång tid tar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Det kan väl ta upp till 30 minuter, men om du inte har fått det idag och pengarna har blivit dragna så får du väl kontakta Customer Support. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 DÖD ÅT RUNESCAPE hoppas detta inte är mot §3.9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Orelaterade inlägg är emot "Ingen spam" regeln då det är spam helt enkelt. OnT: Level 98 nu ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Tror jag fann en bugg i RS, jag skickade tre sms, för att se om någon lyckades, men icke. Istället sitter jag här nu på morgonen och har endast betalat för ett sms men fått 3 pin koder :S Hänt någon annan också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 (redigerat) Har du 3 UNIKA pin koder men bara betalt för en? Geif pwease :3 Redigerat 5 September 2010 av Luminary Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 (redigerat) Har du 3 UNIKA pin koder men bara betalt för en? Geif pwease :3 Precis vad jag menar, vet dock ej om de andra två funkar. Redigerat 5 September 2010 av pong218 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Har hänt mig också. Skickade då ett mail till jagex och förklarade men dem verkar inte bry sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 (redigerat) Har du 3 UNIKA pin koder men bara betalt för en? Geif pwease :3 Precis vad jag menar, vet dock ej om de andra två funkar. Får jag testa en åt dig och se om det funkar? :rolleyes: Redigerat 5 September 2010 av PouyaShirin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg