DAWd Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Hej alla... Nu får jag fan damp... Jag har köpt german version av MW2 (pga billigt som fan förra året) och då frågade jag support om man kan få det till engelska. Svar Ja! men det funkar fan inte,,, Jag har prövat allt! pröva byta language & sånt. Steam support vägrar hjälpa mig. Snälla kan någon säga vad jag borde göra? annars kan jag inte spela. typ vilka speciella filer behöver jag för att få engelska. Tack för hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Ladda ner svenska språkfilerna och ersätt de tyska, bör funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 14 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 och vart hitta jag dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ante99 Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 och vart hitta jag dom? Skulle gissa på att du kan söka på google efter dem, men var försiktig alla nedladdningar är inte gratis och vissa har virus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg