Antonioz Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Jag håller på att träna en Flygon och vill ha dracoMeteor som han kan lära sig hos move tutor så jag undrar, var i Diamond finns move tutor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 I Route 210 ska det finnas en gammal gumma i nån stuga som kan lära en Dragon-Pokémon Draco Meteor. Jag tror att det funkar med Flygon, men jag är inte hundra procent säker. Du behöver Rock Climb för att komma upp, btw. Och om du redan har lärt en Pokémon Draco Meteor på samma ställe, tror jag inte att det funkar igen. http://serebii.net/diamondpearl/tutor.shtml (Lite mer info om punkten.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Det fungerar med alla Dragon-Pokémon som har fullt i happiness. Jag tror att man kan använda den move tutorn flera gånger, men jag är inte säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Det fungerar med alla Dragon-Pokémon som har fullt i happiness. Jag tror att man kan använda den move tutorn flera gånger, men jag är inte säker. Mm har själv för mig att man kan använda den flera gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg