Xagez Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Skulle man kunna få den? http://www.minecraft.net/download.jsp Du behöver dock fixa ett crack, men vet inte om det funkar på Mac. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Jo, men Fruktnystan snackade ju om nån hackad fil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 (redigerat) Han har bara en modifierad .minecraft mapp, finns att ladda ner på diverse olagliga sidor (du vet troligtvist vilken jag menar..) Redigerat 10 Oktober 2010 av Xagez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 (redigerat) Som gör att han kan spela hela spelet gratis? Eller är det något jag har missförstått? :) Jag har ju liksom laddat ner spelet från sidan, men Offline-knappen är grå och går inte att klicka på. Är inte så bra på sånt här. Redigerat 10 Oktober 2010 av Jolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Han kan inte köra online (som är jävligt roligt, kör det just nu med lite folk) men annars så kan man det. Men vet inte hur det är med mac men han har bytt ut en mapp så den tror du kört online på din dator förut, och då kan man trycka på offline knappen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Och hur byter man ut mappen då, när man har den rätta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Själv har man alphan gratis. Men jag får enligt fuskas regler inte berätta hur jag fick det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 10 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Själv har man alphan gratis. Men jag får enligt fuskas regler inte berätta hur jag fick det :( Pirat Hamnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Satte mig och gjorde en ny värld på easy bara för skojs skull. Gick runt lite precis efter spawnen och helt plötsligt ser man en liten glänta där 2 penisar och 3 zombies som står och väntar på en. Trevligt. =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 11 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Satte mig och gjorde en ny värld på easy bara för skojs skull. Gick runt lite precis efter spawnen och helt plötsligt ser man en liten glänta där 2 penisar och 3 zombies som står och väntar på en. Trevligt. =P Ja de e lite småkul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 (redigerat) Så jag fick filen av Fruktnystan. När jag sedan ska öppna filen verkar det som om filformatet inte går att öppna på mac? Det slutar med att jag laddar ner ett program som kan öppna .7z filer på mac, men plötsligt när den laddat ett tag står det "Error: Unexpected end of input stream", fattar inte alls varför den säger så. Ibland blir man less på Mac alltså <_< EDIT: Fick upp filen, men förstår inte hur jag ska göra med macen. Hittar inte den där .minecraft. Redigerat 11 Oktober 2010 av Jolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Kan Någon Berätta Hur man gör en Server? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg