DonaldDuck Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 (redigerat) vad i helvete är detta för skit? Bara av att se alla filmer gör mig illamående. KAss grafik, idiotisk story (man bankar på grejer?) Ew. TL;DR OMGWTF INTE CRYSIS!?!?!? /CUT Ska man betala för att få spela detta? ._. Newsflash, spel kostar nuförtiden. Redigerat 26 September 2010 av DonaldDuck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 jag har en station som ligger långt nere i marken, då råkade jag hacka på golvet och där var det en diamant! B) vilken tur man har xD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Ska man betala för att få spela detta? ._. Newsflash, spel kostar nuförtiden. Öh. Man borde fan inte ta betalt för detta skitspelet. Det är fan bedrägeri. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 vad i helvete är detta för skit? Bara av att se alla filmer gör mig illamående. KAss grafik, idiotisk story (man bankar på grejer?) Ew. Ja, man bankar på grejer. Sen bygger man grejer av grejerna man bankat sönder. Ungefär samma sak som att säga att andra FPS suger för att man "bara skjuter på saker". Och det finns ingen story. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 26 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 jag har en station som ligger långt nere i marken, då råkade jag hacka på golvet och där var det en diamant! B) vilken tur man har xD. :D Håller med! Ska man betala för att få spela detta? ._. Newsflash, spel kostar nuförtiden. Öh. Man borde fan inte ta betalt för detta skitspelet. Det är fan bedrägeri. Vad i helvete gör du i denhär tråden då? STFU & GTFO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Öh. Man borde fan inte ta betalt för detta skitspelet. Det är fan bedrägeri.Skitspel? Det är en subjektiv sak, jag finner detta att vara ett otroligt bra spel, och verkligen värt 10€. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Hur får man kol? Långt ner i marken? För fick slut på det, måste ha mer till facklor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Det är synd om denhär killen ( Oh Fuck...) Det där hände precis mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 26 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Det är synd om denhär killen ( Oh Fuck...) Det där hände precis mig :( D: Var försiktig med eld, minst 2 rutor sten mellan elden och trä Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Vad i helvete gör du i denhär tråden då? STFU & GTFO Uttrycker min åsikt om spelet, absolut inget förbud mot att få yttra sig om vad man tycker, oavsett om åsikten är negativ/positiv. Vad som dock är förbjudet enligt fuska.se's regler är personliga påhopp såsom "Shut the fuck up and get the fuck out" som du skrev 17:31:19. Anmäld kthxbai om du nu inte klarar av negativa åsikter om det jag anser vara ett rent skitspel. DD; Klart det är en subjektiv sak. :_ Jag lägger hellre den summan pengar på cancerforskning, barnfonder etc. än något som verkar vara så avskyvärt trist som det här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 DD; Klart det är en subjektiv sak. :_ Jag lägger hellre den summan pengar på cancerforskning, barnfonder etc. än något som verkar vara så avskyvärt trist som det här.Det är verkligen inte avskyvärt trist, varför tror du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Utav det jag har kollat på youtube, hört från folk i min närhet som provat det etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg