FreakyStyley Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Hur får ni tag i allt? (iron, diamond osv) Använder ni invedit eller minar? Försök hitta naturliga grottor, finns både mer ores och går snabbare än att göra en egen gruva. precis! :D här är det vanligaste ställen alla ores brukar ligga. btw, snart kommer halloween updaten B) det kommer bli awesome lol... nej, fyfan! Då kommer nog Notch lägga till Herobrine. D: Kommer inte våga spela, skulle skita på mig om jag såg honom stå bakom mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Har kört Minecraft ett tag, köpte det för någon vecka sedan och survival är ju jävligt roligt. Har precis gjort en server som är uppe när jag är uppe (just nu dvs). Om någon vill lira lite så skicka iväg ett PM så ger jag dig IP adressen, kom ihåg att det är survival multiplayer och man behöver köpa spelet för att köra det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 9 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Har kört Minecraft ett tag, köpte det för någon vecka sedan och survival är ju jävligt roligt. Har precis gjort en server som är uppe när jag är uppe (just nu dvs). Om någon vill lira lite så skicka iväg ett PM så ger jag dig IP adressen, kom ihåg att det är survival multiplayer och man behöver köpa spelet för att köra det ;) Jag PMar dig! Är den whitelist? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 (redigerat) Tillbaka från några timmars spelande med PPP (fast han drog för 1-2 timmar sedan..) Vi har byggt lite scccchnygga hus! http://i53.tinypic.com/axbjwl.png PMa för IP-adressen till min server (+whitelisting). Redigerat 9 Oktober 2010 av Xagez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 9 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 http://data.fuskbugg.se/skogsturken/8D.png Jag är V.I.P! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Lagom stor kista eller? Snyggt guldtak btw, var fan fick ni allt det ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 10 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 (redigerat) Lagom stor kista eller? Snyggt guldtak btw, var fan fick ni allt det ifrån? Han är ägaren, så han kan spawna saker :P Det tog ungefär 600 glas att göra pyramiden :D Jag Är V.I.P och Byggare Redigerat 10 Oktober 2010 av PPP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 (redigerat) Mitt Minecraft Hus vet att det är en dålig video har skaffat en Game Recorder nu Redigerat 15 Januari 2011 av KeeperofMee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 *bild* Jag är V.I.P! Nu är det inte en hemlig ingång nu när du har sagt det xD, men coola byggnader :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 (redigerat) Laddade ner det gratis (lolol, haxorz, har hackade filen om nån vill ha) och fan vad kul det är :D Funkar den till mac? :) Redigerat 10 Oktober 2010 av Jolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Laddade ner det gratis (lolol, haxorz, har hackade filen om nån vill ha) och fan vad kul det är :D Funkar den till mac? :) Jag vet inte. Har det bara på min laptop, och den är en PC. Men .jar-filer fungerar på Mac, så det borde gå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Skulle man kunna få den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg