Xenu Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Hej alla! Jag tänkte göra en sida men jag vet inte vad som ska vara med! Det är tänkt lite som en community! Jag hade tänkt att ha lite spel, forum och sådant! Men jag är lite tom på idéer. Så jag undrar vad tycker ni vad jag ska ha på sidan! Vill gärna ha tips på cms också! Det var allt för mig! Hej då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Jag tycker inte att en sida ska ägas av en elvaåring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Skapa inte en hemsida för att du vill, skapa en då du får en ide. Förvisso så stämmer inte det jag sa ovanför om man ska träna på att bygga hemsidor, men antar att du vill satsa på en seriös sida. Så vänta istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenu Skrivet 17 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Jag har en idé fast jag vet inte precis vad jag ska på den. Jag vill satsa lite halvseriöst på sidan inte precis att den sak vara jätteseriöst som fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.