WishCookie Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 (redigerat) Hej allihopa, jag vet att vi har haft en bytes tråd förut men jag ville gärna skapa en ny. Jo nu är det så att jag söker lite pokemon som man kanske kan byta gratis? Om ni har dessa starter pokemon och ni kan klona dom och skicka ägget till mig så skulle jag vara riktigt tacksam. Jag söker följande starters: Charmander Cyndaquil Torchic Chikorita Om ni har dom och skulle kunna klona dom eller högre utvecklingen av dom så skriv här nedanför. Min FC är: 4426 7029 5692 Redigerat 22 Oktober 2010 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 Vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 Jag har en Combusken, vad har du att erbjuda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 25 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 Vilket spel? Det är Diamond Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 25 September 2010 Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 Jag har Torchic, och kanske charmander. måste kolla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 26 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Jag har Torchic, och kanske charmander. måste kolla. Okej, om du har båda 2 eller kanske ngn av dom andra jag letade efter så kan du skaffa starter äggen om man parar sig med ditto vid Day-care Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 (redigerat) Har alla utom cyndaquil Redigerat 26 September 2010 av Antonioz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 26 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 (redigerat) Har alla utom cyndaquil Ow skulle du kunna skaffa ägg från Chikorita och charmander och kanske squirtle om du har. Redigerat 26 September 2010 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 Hej allihopa, jag vet att vi har haft en bytes tråd förut men jag ville gärna skapa en ny. Jo nu är det så att jag söker lite pokemon som man kanske kan byta gratis? Om ni har dessa starter pokemon och ni kan klona dom och skicka ägget till mig så skulle jag vara riktigt tacksam. Jag söker följande starters: Charmander Cyndaquil Torchic Chikorita Om ni har dom och skulle kunna klona dom eller högre utvecklingen av dom så skriv här nedanför. Min FC är: 4426 7029 5692 Har inte Chikorita men kan skaffa den lett ett problem Jag har en ny server och bara min store bror kan låsa upp den i wf-fi för han han är den enda som har en pc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg