Ryssfemma Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Det är så här att jag störtat Team Galactic i Veilstone City. Jag släppte fri 3 pokemon och fick en masterboll, vad är det att göra nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Gå till toppen av Mt. Coronet och möt Dialga/Palkia/Giratina. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Ja jag stötte på Giratina, fick ner den till 1 hp och paralysera den. Jag använder så många ultra balls som det går men jag får inte greppet. Är det bättre att använda Time Ball eller Quick Ball? Jag vill inte använda min Master Ball för Giratina. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Quick Ball och Timer Ball är bättre än Ultra Ball, men bara om du använder de vid rätt tillfälle (tidigt i striden för Quick Ball och sent i striden för Timer Ball) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Annars är Dusk balls bäst när det är mörkt/i grottor. 4 ggr högre chans än med en pokeboll, med en Timer ball måste man komma upp i 40 rounds innan den är uppe i samma fångstchans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Gäller Dusk Ball där Giratina befinner sig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Jag har ingen aning faktiskt... o.O På gamefaqs är det vissa som verkar tro att det funkar, men vissa nämner det inte ens. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Problemet löst =) Fick tag på han med 13 kast av ultra balls, tack för hjälpen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg