Kevve Skrivet 21 September 2010 Rapport Skrivet 21 September 2010 (redigerat) Jag tänkte installera Windows 7 på min hårddisk idag, men eftersom jag bara har installerat operativsystem, och inte formaterat så vet jag inte hur jag ska göra. Jag har redan installerat Windows 7 (men på samma partition som mitt förra windows vista) men allting är fortfarande här, inget har ändrats. Jag ville ju formatera helt. Hur gör jag detta? Jag kollade runt i installationsprogrammet och det fanns inget val att formatera. Så, hur ska jag formatera hårddisken innan jag installerar Windows 7? Räcker det med att jag högerklickar -> formatera rätt upp och ner i datorn, och kan datorn fortfarande boota ifrån en cd skiva då? Uppskattar snabbt svar. Redigerat 21 September 2010 av Critical Citera
Gäst pong218 Skrivet 21 September 2010 Rapport Skrivet 21 September 2010 Du gör det under installationen när du väljer partion så finns utliggare alternativ därbland bör det finnas formatera. Citera
Kevve Skrivet 21 September 2010 Författare Rapport Skrivet 21 September 2010 Du gör det under installationen när du väljer partion så finns utliggare alternativ därbland bör det finnas formatera.Aha, så var det ja. Tackar. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.