anonym0 Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 Uhm är gratis? 100 spänn nu under alphan. 200 när betan kommer ut =) Spelet är helt klart värt att köpa. Speciellt då MPn snart är klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 Hej,jag har tänkt å köpa minecraft men jag har några frågor: 1.Är det månads betalning/nånting annat skräp? 2.om man köper det nu när det inte är riktigt klart,kommer man få riktiga versionen? 3.Är det värt det?? 1: Man kan bara göra ett konto, ladda ner filen & spela. Man måste inte betala för att spela sinlgle player heller; Så här ser det ut om du försöker spela utan att ha betalat. När du trycker på "Play offline" Så startar spelet, och funkar hur bra som helst. 2. Ja 3. Du KAN spela utan att betala, men det är ändå värt att betala B) B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 Jag fick det gratis från sida, dock bara kört offline. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 ja... offline är ju höjdpunkten i spelet, multiplay är bara lite kul sådär ibland Plus det kommer börja kosta snart igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 ja... offline är ju höjdpunkten i spelet, multiplay är bara lite kul sådär ibland Plus det kommer börja kosta snart igen Tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 Även om det snart kostar igen kommer du kunna spela din "gratis" version. Möjligen inte online, men det var ju tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 25 September 2010 Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 Även om det snart kostar igen kommer du kunna spela din "gratis" version. Möjligen inte online, men det var ju tråkigt. det går inte att uppdatera om du inte har premium konto tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Nej, man måste uppdatera manuellt genom att ladda ner den nya filen, men man kan fortfarande spela. TL;DR: Har du spelat med ett non-premkonto kan du fortsätta för alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Nej, man måste uppdatera manuellt genom att ladda ner den nya filen, men man kan fortfarande spela. TL;DR: Har du spelat med ett non-premkonto kan du fortsätta för alltid. Har du så man kan krypa på Shift? Tror notch kommer fixa deti framtiden, kanske i beta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 *suck* Ofc jag har, jag kan få ALLA nya uppdateringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Måste man köpa det för att kunna spela alphan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 (redigerat) Måste man köpa det för att kunna spela alphan? man kan antingen köpa alphan och få dessa fördelar: -Multiplayer -Alla uppdateringar automatiskt -Man kommer få betan och det fullständiga spelet gratis. Men man kan också skaffa spelet "olagligt" och då fungerar inte MP (som just nu är buggigt och inte så kul att spela) men offline funkar perfekt. Själv köpt spelet nyss och ångrar det inte =) Redigerat 27 September 2010 av anonym0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.