Public Enemies, den var bra. Den var ju också intressant då det var sann historia.
Vilken Film Såg Du Senast?
↗ till inläggetSpeciell!Kill Bill vol 1.
Den var...
...
Jag vet inte. Svårt att komma med åsikter.
:sorcerer:
OnT:
Robin Hood
Den dära nya då, med han den skäggige och sånt.
Helt okej version av en så otroligt uttjatad saga.
Såg Super 8 nyss. Väldigt krånglig i början men i slutet blir den bra :)
Sett en del filmer på sistone
X-Men: First Class - Rätt bra faktiskt. Hoppas det kommer mer!
Thor - Sådär.. Lite tråkig.
King's Speech - 10/10, galet bra.
Source Code
Horrible Bosses
Rekommenderar båda!
Död snö
Norsk skräck-komedi, rekommenderas starkt (om du klarar vanlig zoombie-skräck). Den var B, plotten var dålig, men ack sicken skön humor.
Toy Story 2
10/10
↗ till inläggetVisst är det den med nazizombies? :D (stavningsrättaren markerade inte ordet nazizombies? nice)Död snö
Norsk skräck-komedi, rekommenderas starkt (om du klarar vanlig zoombie-skräck). Den var B, plotten var dålig, men ack sicken skön humor.
Såg The Elephant Man nyss. En av mina favoritfilmer och en av världens sorgligaste. :(
↗ till inläggetJapp, Nazistzoombies som vandrar omkring i de norska bergen i jakt efter nazistguld. Sjukt random.Visst är det den med nazizombies? :D (stavningsrättaren markerade inte ordet nazizombies? nice)
Såg The Elephant Man nyss. En av mina favoritfilmer och en av världens sorgligaste. :(
↗ till inläggetMed ett sådant koncept låter det som om det faktiskt kan bli bra om det görs tillräckligt dåligt. :)Japp, Nazistzoombies som vandrar omkring i de norska bergen i jakt efter nazistguld. Sjukt random.
↗ till inläggetAa, där kom det. Speciell är ordet. Riktigt random asså. Fast det var kul.Speciell!
:sorcerer:
I alla fall när hon kom till Japan.
Kaboom.
Gillade den inte speciellt mycket.. Lite mindfuck blandat med en väldans massa sexscener av alla slag.
4/10
↗ till inläggetHaha, fyfan. Sjukt kass så att den blir bra.Japp, Nazistzoombies som vandrar omkring i de norska bergen i jakt efter nazistguld. Sjukt random.
Såg på Menorca att Tin-Tin i 3D ska komma ut, någon som har en spena på när den kan komma i Sverige ? o;
↗ till inläggetPremiären i Sverige är den 28:e Oktober!Såg på Menorca att Tin-Tin i 3D ska komma ut, någon som har en spena på när den kan komma i Sverige ? o;
↗ till inläggetAwesome, thanks !Premiären i Sverige är den 28:e Oktober!
Stake land 7/10 ganska rolig film :P
Nightmare on Elm Street 1-3 har jag sett hittills.
Ska se alla filmerna, älskar dom filmerna.
Caligula.
Undercover Brother, den var ju sådär.
↗ till inläggetUndercover Brother, den var ju sådär.
Den är ju skön :D
You mess with the 'fro, you got to go.