Ryssfemma Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 Vart hittar man dem? Jag måste registrera Manaphy tilll min Pokedex för att få National Dex, samma med Rotom. Men som jag ser så måste man ha Action Replay för dessa pokemon, finns det inget annat sätt? Jag har endast dem kvar till min National Dex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 Du behöver inte Rotom eller Manaphy för att få National dex, just go get it now. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 Man måste väl se Manaphy i Platinum för att få det? Rotom vet jag inte riktigt om man måste se. Manaphy kan man se i en bok i det där slottet söder om Hearthome. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 24 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 Fick tag på Manaphy men behövde Rotom, så jag gick till Pokemon Mansion vid Eterna City. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 För att få rotom måste det vara efter 20.00 tror jag och så ska du vara i spökhuset utanför etherna city i rummet där det finns en tv, då ska du ståfrmför tvn och trcka "a" så kommer rotom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 För att få rotom måste det vara efter 20.00 tror jag och så ska du vara i spökhuset utanför etherna city i rummet där det finns en tv, då ska du ståfrmför tvn och trcka "a" så kommer rotom Jag fångade min rotom på dagen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 25 September 2010 Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 För att få rotom måste det vara efter 20.00 tror jag och så ska du vara i spökhuset utanför etherna city i rummet där det finns en tv, då ska du ståfrmför tvn och trcka "a" så kommer rotom Jag fångade min rotom på dagen. Hur fasen kunde du det. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 25 September 2010 Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 För att få rotom måste det vara efter 20.00 tror jag och så ska du vara i spökhuset utanför etherna city i rummet där det finns en tv, då ska du ståfrmför tvn och trcka "a" så kommer rotom Jag fångade min rotom på dagen. Hur fasen kunde du det. :o Vet inte, jag pratade med tv:n och han dök upp x_X Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Är detta platinum vi snackar nu? Rotom finns i Old Cheatue i Eterna forest, på övervåningen i ett rum med en TV, 'prata' med TVn efter 20:00 så kommer Rotom fram Manaphy måste du skicka över från någon av ranger spelen, det går att slå in en kod på ranger 1, nu på trean som snart släpps kommer nästan direkt ett wi-fi event med manaphy släppas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg