Hoppa till innehåll

Jag Kan Inte Spela Wow!


Roze
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej..

När jag försöker trycka på launcher så kommer den på, sen så när jag trycker på *Play* då så kommer du inte upp någonting, sen prövar jag trycka på wow.exe då kommer det upp något som står så här:

Det gick inte att komma åt den angivna enheten, sökvägen eller filen. Du har kanske inte rätt behörighet för att komma åt objektet. :( :(

 

Asså vad ska jag göra?

Jag har prövat ominstallera wow, då gick det att spela en gång. Sen när jag avslutade spelet så hände detta igen..

När jag prövade repaira så fungerar det fortfarande inte, asså när den har repairats klart då så kommer det upp en ruta som man kan välja mellan att trycka på *Skicka inte* eller *Skicka felrapporter*..

 

Detta har aldrig hänt mig förut, så jag vill gärna att ni hjälper mig med detta problem så att jag kan börja spela igen.

Wowfel.bmp

Redigerat av Roze
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej..

När jag försöker trycka på launcher så kommer den på, sen så när jag trycker på *Play* då så kommer du inte upp någonting, sen prövar jag trycka på wow.exe då kommer det upp något som står så här:

Det gick inte att komma åt den angivna enheten, sökvägen eller filen. Du har kanske inte rätt behörighet för att komma åt objektet. :( :(

 

Asså vad ska jag göra?

Jag har prövat ominstallera wow, då gick det att spela en gång. Sen när jag avslutade spelet så hände detta igen..

När jag prövade repaira så fungerar det fortfarande inte, asså när den har repairats klart då så kommer det upp en ruta som man kan välja mellan att trycka på *Skicka inte* eller *Skicka felrapporter*..

 

Detta har aldrig hänt mig förut, så jag vill gärna att ni hjälper mig med detta problem så att jag kan börja spela igen.

Testat att högerklicka>köra som administratör?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej..

När jag försöker trycka på launcher så kommer den på, sen så när jag trycker på *Play* då så kommer du inte upp någonting, sen prövar jag trycka på wow.exe då kommer det upp något som står så här:

Det gick inte att komma åt den angivna enheten, sökvägen eller filen. Du har kanske inte rätt behörighet för att komma åt objektet. :( :(

 

Asså vad ska jag göra?

Jag har prövat ominstallera wow, då gick det att spela en gång. Sen när jag avslutade spelet så hände detta igen..

När jag prövade repaira så fungerar det fortfarande inte, asså när den har repairats klart då så kommer det upp en ruta som man kan välja mellan att trycka på *Skicka inte* eller *Skicka felrapporter*..

 

Detta har aldrig hänt mig förut, så jag vill gärna att ni hjälper mig med detta problem så att jag kan börja spela igen.

Testat att högerklicka>köra som administratör?

 

Asså jag är ju inloggad på Admin så inte ska det vara några problem?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nepp samma sak igen! :(

Jag installera om hela saken och så patchade jag i 3 timmar.. Sen så la jag på spelet då tänkte jag bara äntligen!! Sen så spelar jag en stund sen så stänger jag av för att jag ska lägga i addons, vad tror ni händer när jag försöker lägga på spelet igen?!

Det gick inte att komma åt den angivna enheten, sökvägen eller filen. Du har kanske inte rätt behörighet för att komma åt objektet.

 

Och när jag tänker patcha och kolla om det fungerar så står det såhär: Blizzard Updater was unable to start up.

The file "E:\World of Warcraft\WoW.exe" could not be read. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (CompareVersion)

 

Jag hade använt Norton Ghost på Disk C.. Och då kanske det fanns nå viktiga filer i C som jag hade kvar. Jag har ju WoW i Disk E. Jag gjorde alltså det här innan allt problem började.

 

Jag hade tagit bort varenda WoW sak från datorn, då tycker man ju att det ska fungera att spela sen..

Asså vad ska jag göra?? :(:(

Redigerat av Roze
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...