Hoppa till innehåll

Söker Ett Bra Mmorgp (gratis = Free Of Charge)


Caspian
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

Jag insåg alldeles nyligen (ikväll) att spel faktiskt är sjukt kul.. och då menar jag spel som man installerar på sin dator, och främst MMORGP.

 

Jag laddade ner Combat Arms och det funkar fin fint, grafiken är fin, det laggar inte och allt rullar på - MEN, det är urtråkigt! Det enda som jag minns är roligt vilket jag har för mig kallades för "zoombiefight" verkar vara spårlöst försvunnet. Jag tror att jag inte är ute efter ett skjutspel med andra ord..

 

Jag söker ett MMORPG där man helst fightas och slåss, jag har börjat fascinera mig mycket för självförsvar den senaste tiden så det vore nice, speciellt om det är verklighetstroget/baserat, alltså dvs. inte att alfer slåss mot orch osv.. Fast det funkar det med!

 

Jag söker dock inte runescape, och som sagt inte spel som man betalar för, utan ett gratis helt enkelt.

 

Share your thoughts! =D

 

Och just det! Innan du börjar svara så kan det ju vara bra att veta att:

 

* Jag vill som sagt INTE betala för spelet. Därför undanbedes inlägg såsom (Åh, varför betalar du inte bara ??", "Köp ett spel då, idiot!" och så vidare. Även om det hade varit en poäng i det hela så ger ni ju mig inget tips genom att svara på det viset.

 

* Jag har redan ett liv, och sportar och är aktiv - Därför så kan ni som gillar att ge tips om att man skall skaffa sig ett liv eller göra något vettigare strunta i denna tråd, ni behövs inte här - Hade jag velat skära ner på någonting så hade jag inte bett om ett MMORGP.

 

* Jag vet vad Google är! Mer behövs inte sägas. Jag ber om ER åsikt, om jag bara vore ute efter resultat så hade jag kunna nöja mig med Google. Så är INTE fallet.

 

Känns rätt löjligt att ens behöva skriva dessa önskemål och riktlinjer, men det verkar ju som det behövs på detta forum.

 

Tacksam för svar

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

Jag insåg alldeles nyligen (ikväll) att spel faktiskt är sjukt kul.. och då menar jag spel som man installerar på sin dator, och främst MMORGP.

 

Jag laddade ner Combat Arms och det funkar fin fint, grafiken är fin, det laggar inte och allt rullar på - MEN, det är urtråkigt! Det enda som jag minns är roligt vilket jag har för mig kallades för "zoombiefight" verkar vara spårlöst försvunnet. Jag tror att jag inte är ute efter ett skjutspel med andra ord..

 

Jag söker ett MMORPG där man helst fightas och slåss, jag har börjat fascinera mig mycket för självförsvar den senaste tiden så det vore nice, speciellt om det är verklighetstroget/baserat, alltså dvs. inte att alfer slåss mot orch osv.. Fast det funkar det med!

 

Jag söker dock inte runescape, och som sagt inte spel som man betalar för, utan ett gratis helt enkelt.

 

Share your thoughts! =D

 

Och just det! Innan du börjar svara så kan det ju vara bra att veta att:

 

* Jag vill som sagt INTE betala för spelet. Därför undanbedes inlägg såsom (Åh, varför betalar du inte bara ??", "Köp ett spel då, idiot!" och så vidare. Även om det hade varit en poäng i det hela så ger ni ju mig inget tips genom att svara på det viset.

 

* Jag har redan ett liv, och sportar och är aktiv - Därför så kan ni som gillar att ge tips om att man skall skaffa sig ett liv eller göra något vettigare strunta i denna tråd, ni behövs inte här - Hade jag velat skära ner på någonting så hade jag inte bett om ett MMORGP.

 

* Jag vet vad Google är! Mer behövs inte sägas. Jag ber om ER åsikt, om jag bara vore ute efter resultat så hade jag kunna nöja mig med Google. Så är INTE fallet.

 

Känns rätt löjligt att ens behöva skriva dessa önskemål och riktlinjer, men det verkar ju som det behövs på detta forum.

 

Tacksam för svar

Hmm, finns ju Entropia universe...

Framtids spel gjort med CryEnergi v2 eller vad det nu heter... Finns olika varelser, planeter, fordon och vapen.

Man kan bygga hus och jävligt många saker! Pengar kan man få genom att koppla sitt bank kort med spelet men man kan också fixa 1K sweat och sälja för typ 4 Ped (Spelpengarna).

 

Vindictus går i Beta på Nexon just nu...

Finnaste MMORPG någonsin gjorts enligt mig. Spel testarna har givit jätte höga poäng.

Man tar och gör quests, slayar varulvar och gigantiska spindlar och mycket mer.

Värkar inte finnas en fri värld i det men det är värt att spela!

Har 2 beta keys till det ifall det är någon som e sugen :)

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...