Laserturken Skrivet 25 September 2010 Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 Jag har problem med java, och jag börjar bli väldigt irriterad. När jag försöker installera står det " Ett problem har uppstått med Windows Installer-paketet. En DLL-fil som krävs för den här installationen kunde inte köras. Kontakta supportpersonal eller paketets leverantör." Snälla hjälp, jag kan inte heller installera om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 September 2010 Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 Har haft samma problem, otroligt störande. Jag löste det genom att installera en gammal version av java och sedan vänta på att det uppdateras till nyaste versionen automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 25 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 Tråden kan låsas nu, fixade det. Skaffade Firefox x64 eftersom jag inte kunde installera om x32 java, så skaffade jag x64 java. För de som undrar heter Firefox x64, Namoroka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.