Zendre Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Glöm inte den röda (limited edition) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Från början släpptes wii endast i vit färg. Det du kan vara säker på när du köper ett svart wii eller ett rött, är att den konsollen har bättre hårdvara och uppdaterade ios'er som hjälper till att förhindra softmodding. Kom ihåg dock att det fortfarande produceras vita wii's med bättre hårdvara än från release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Vad är skillnaden mellan Vita och Svarta Wiit?.. Jag har det svarta som är dyrare.* Ja det svarta är väll dyrare.* Olika färger.* Man kan få mario kart-special version av donkey kong och wii sports på det svarta wii:ett men inte på det vita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 * Man kan få mario kart-special version av donkey kong och wii sports på det svarta wii:ett men inte på det vita.jo man kan jävla faggot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tintin96 Skrivet 19 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2011 dom svarta nunchucksen har även ett anulunda matrial på undersidan riktigt obekvämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Ända skillnaden är färgen och som Tintin96 sa att nuckucken har ett annat material under sig (vilket jag personligen gillar bättre än den vita, då man får bättre grepp). Själv har jag det svarta för att det passar bättre på färgen i mitt rum (har det vita hos pappa). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 De svarta Wii-motesen har inbyggd Wii Motion+ om jag inte tar miste ? Vissa svarta motes har ju förstås utan, jag har en med och en utan dock med en tilläggsmodul med Motion+ funktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Vita Wii spelar golf och Svarta Wii spelar basket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 De svarta Wii-motesen har inbyggd Wii Motion+ om jag inte tar miste ? Vissa svarta motes har ju förstås utan, jag har en med och en utan dock med en tilläggsmodul med Motion+ funktionen.Vissa vita har också det, har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Inte inbyggd, tror faktiskt man måste ha adapter till de vita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.