Martin.R Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Skrivet 13 Maj 2004 Jag är på banan där vid Minas Tirith där man är Sam och ska beskydda Frodo från Nasgûlen. När man har flytt från Nasgûlen så kommer man ned i underjorden där man möter nån slags fiende där vid porten. JAg har listat ut hur man ska öppna porten och att man kan göra sig osynlig för det, men man kjan ju inte vara osynlig för alltid så efter ett tag så kommer den där fienden och slår en så att man inte kan komma vidare. Hjälp mig hur ska jag göra??!?
Threeforce Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 Precis den här frågan har jag svarat på(PRECIS) Döda vakterna bakom trollet slå några slag på trollet ta liv som finns vid porten och fortsätt att slå sen öppnar du porten och går ut ur gången...
Martin.R Skrivet 17 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 17 Maj 2004 Men om jag börjar döda vakterna så kommer ju trollet och slår på mig. Ska jag kasta grejer på vakterna då?
Indy Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Skrivet 27 Maj 2004 ja du ska sikta på trollet och sen ladda max och sen kastar du
Jojjon Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Skrivet 27 Maj 2004 Ja för du tappar han rustningen och man i inte i minas thirith utan man e i Osghiliat.
Rekommendera inlägg