↗ till inlägget
↗ till inlägget
Hur många liknande trådar finns det?
10?
100?
Vill du hellre se trådar om hur lång din jävla kuk är eller trådar som faktiskt bidrar med lite feedback osv?
Fuska börjar bli otroligt tråkigt och skitigt, massa jävla skitungar som går runt och vill veta vad man gör osv, jag gjorde en tråd som va iaf lite mer informativ och va händer? Draghon låser den direkt.
Men visst, vad vi har gjort idag, det är ju mycket bättre!
jävla pundare..
Dem vill veta vad du gör, du vill veta vad dem äter på subway...
Denna diskussion har varit uppe flera gånger, det är inte så många
som gillar iden och antagligen så gillar inte admin den heller
Vad man äter på subway kan ge ett stort jävla inlägg och en massa information, dvs god information.
Vad man gör/gjort kan skrivas såhär "skola" eller "inge"
"Skola" eller "kebab"
"Skola, hade prov i matten. Det fanns några svåra tal å så men det gick rätt så bra"
"Kebab, för xx kr, den var riktigt god, drack fanta till".
Det är samma sak fast, din tråd handlar om en och samma sak.
Förvisso så tycker jag att din tråd inte skulle blivit låst, men det är fortfarande samma sak som IRL-tråden eller vad det nu än är.
Sen så fanns det ju i början av nya versionen en stjärnrank inne på profilen, den användes på fel sätt. Därför tror jag admin inte vill ha en liknande nu heller.
↗ till inläggetEnda bra jag kan komma på med detta skulle vara en variant. Att man kan rösta upp inlägg i en tråd. På så sätt kan man lätt och smidigt hitta de mest relevanta svaren i ämnet. En "rösta ner" knapp skulle då inte behövas då man istället anmäler inlägget i fråga.
Så du tycker att inlägg som fått många + ska hamna högre upp i listan?
oh fyfaen, det kommer inte sluta bra. Det kommer bara bli en massa "+a mitt inlägg, så +ar jag ditt.." och liknande.