...fast det tillför ju inget till sidan, egentligen.
...fast det tillför ju inget till sidan, egentligen.
Jo
Nu säger jag nej, så säger du jo, så säger jag nej och du säger jo.
Ad infinitum.
↗ till inläggetNu säger jag nej, så säger du jo, så säger jag nej och du säger jo.
Ad infinitum.
Trycker på gilla knappen som inte finns :(
jag tycker det verkar vara en dålig idé
För att?
Håller med Mezox, ni måste lämna åsikter, åsikter som kan faktiskt göra nytta.
"Jag gillar inte" är inte bra, jag vill ha "för att.."
För att det har redan funnits, och det blev inte bra använt.
↗ till inläggetTider ändras, vad är poängen att köra med gammalt hela jävla tiden? Live upp forumet.För att det har redan funnits, och det blev inte bra använt.
En gilla-funktion hade gjort susen, mindre spam.
↗ till inläggetNej, det har inte funnits innan. Rankingsystemet som ni syftar på är något helt annat. Då kunde man betygsätta användare. Här har man bara en gilla knapp till specifika inlägg som man håller med om.För att det har redan funnits, och det blev inte bra använt.
Det första är till för att uttrycka om man ogillar/gillar någon.
Det andra är till för att man ska kunna uttrycka att man gillar (notera ingen ogilla) ett inlägg utan att själv behöva skriva ett realtivt onödigt sådant.
Så folk inte skulle spamma alla inlägg med "Gilla" eller "Inte gilla" så borde man kunna trycka någonstans på inlägget och se vilka som har tryckt på vad.
Exempel, kolla Facepunch.com
↗ till inläggetOm vi fixar en Gilla-knapp så kommer det ändå inte att användas.↗ till inläggetTider ändras, vad är poängen att köra med gammalt hela jävla tiden? Live upp forumet.För att det har redan funnits, och det blev inte bra använt.
En gilla-funktion hade gjort susen, mindre spam.
Du menar alltså att man ska gilla ett inlägg?
Folk är ute efter FuskaMynt och det får man av att skriva inlägg.
↗ till inläggetJag vet inte om FM är ditt "drivmedel" men jag är här för att diskutera grejer med folk och däribland uttrycka mina åsikter och det tror jag många andra håller med om. Jag skiter i om jag får fuskamynt eller rank.Om vi fixar en Gilla-knapp så kommer det ändå inte att användas.
↗ till inläggetFM är inte mitt drivmedel, men syftar dock på att folk inte kommer "Gilla" inlägg, utan dom kommer skriva att dom gillar det och sedan lägga till sin poäng/åsikt.↗ till inläggetJag vet inte om FM är ditt "drivmedel" men jag är här för att diskutera grejer med folk och däribland uttrycka mina åsikter och det tror jag många andra håller med om. Jag skiter i om jag får fuskamynt eller rank.Om vi fixar en Gilla-knapp så kommer det ändå inte att användas.
↗ till inläggetFM är inte mitt drivmedel, men syftar dock på att folk inte kommer "Gilla" inlägg, utan dom kommer skriva att dom gillar det och sedan lägga till sin poäng/åsikt.↗ till inläggetOm vi fixar en Gilla-knapp så kommer det ändå inte att användas.
Jag vet inte om FM är ditt "drivmedel" men jag är här för att diskutera grejer med folk och däribland uttrycka mina åsikter och det tror jag många andra håller med om. Jag skiter i om jag får fuskamynt eller rank.
Dom som gör detta borde inte vara här.
Dom flesta på forumet vill ha sånt här, man behöver detta.
Det reducerar spam, inte all spam, men det mesta.
↗ till inlägget↗ till inläggetOm vi fixar en Gilla-knapp så kommer det ändå inte att användas.
Jag vet inte om FM är ditt "drivmedel" men jag är här för att diskutera grejer med folk och däribland uttrycka mina åsikter och det tror jag många andra håller med om. Jag skiter i om jag får fuskamynt eller rank.
FM är inte mitt drivmedel, men syftar dock på att folk inte kommer "Gilla" inlägg, utan dom kommer skriva att dom gillar det och sedan lägga till sin poäng/åsikt.
Dom som gör detta borde inte vara här.
Dom flesta på forumet vill ha sånt här, man behöver detta.
Det reducerar spam, inte all spam, men det mesta.
Det stämmer, men antar att det är värt att testa. Om det inte funnits tidigare (inte varit här så länge).
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in