qwe123 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Hej Vi har körtfast nere hos munken med klockorna vet någon rätt ordning på klockorna? MVH Jocke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 jag har kunat den kommer itte i håg den ps det är ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 jag kan fråga min kompis han vet PS. det är in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qwe123 Skrivet 7 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Jag har fixat det själv !! Jag är verkligen inne Jocke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Jag har gjort den men det började på 3 tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 men det spelet e tråkigt tycker jag och nu pratar jag för väldigt många Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qwe123 Skrivet 7 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Hej Här kommer lösningen på klockorna , sätt klockorna i följande ordning 16258 så är snart trädgårdsmästaren snart din. Jag tycker att det är väldigt löjligt när någon talar om att ett spel är tråkigt, han kan väll inte veta vad all tycker, och vilken ålder och erfarenhet de som spelar har. Jocke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 ja det stämmer också men den yngsta här e väl 9 så spelar man det väl itte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 jag har klarat det och slutade spela det för att det var så tråkigt. Kunde spelet utantill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 jag vet det e jätte tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 jag tykker att det var ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Hörru ni! jag är 10 och jag spelar faktiskt spel som Lexia på skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.