Proccito Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Tjenare Nu är det så att jag har fått YLoD på min PS3a Det låg en skiva i som jag gärna vill få ut, men vet ej hur jag ska få ut den utan att paja blu-ray spelaren som jag gjorde sisy (ops :visslar: ) Så jag undrar om det finns någon som kan hjälpa mig med detta (Jag är lite snål då jag inte vill lägga pengar på att få ut den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Om du fortfarande har reklamationsrätt på den (3 år) så skicka ett mejl dit du köpte den. Där kan du får vidare information. Hade fifa 10 i då jag fick YLOD. Fick tillbaka skivan snabbare än vad jag fick tillbaka en ny ps3 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Om du fortfarande har reklamationsrätt på den (3 år) så skicka ett mejl dit du köpte den. Där kan du får vidare information. Hade fifa 10 i då jag fick YLOD. Fick tillbaka skivan snabbare än vad jag fick tillbaka en ny ps3 :P ajajaj jag köpte den då den började säljas, 4 år sedan kanske? vet du hur jag ska kunna göra då istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Hämta bara hammarn och tejp, det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Hämta bara hammarn och tejp, det funkar. ska sälja det så det får gärna vara helt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Om du fortfarande har reklamationsrätt på den (3 år) så skicka ett mejl dit du köpte den. Där kan du får vidare information. Hade fifa 10 i då jag fick YLOD. Fick tillbaka skivan snabbare än vad jag fick tillbaka en ny ps3 :P ajajaj jag köpte den då den började säljas, 4 år sedan kanske? vet du hur jag ska kunna göra då istället? Har du haft YLOD tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Hämta bara hammarn och tejp, det funkar. ska sälja det så det får gärna vara helt ;) Inte sälja..... =SDu är ju rolig att köra NZ med. (När du väl gör det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Om du fortfarande har reklamationsrätt på den (3 år) så skicka ett mejl dit du köpte den. Där kan du får vidare information. Hade fifa 10 i då jag fick YLOD. Fick tillbaka skivan snabbare än vad jag fick tillbaka en ny ps3 :P ajajaj jag köpte den då den började säljas, 4 år sedan kanske? vet du hur jag ska kunna göra då istället? Har du haft YLOD tidigare? ja det har jag vadåra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Okej, vad jag hört så gäller en ny reklamationsrätt om det handlar om samma sak. Fråga därifrån du köpte konsollen så kan du nog höra mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Hämta bara hammarn och tejp, det funkar. ska sälja det så det får gärna vara helt ;) Inte sälja..... =SDu är ju rolig att köra NZ med. (När du väl gör det) jag kommer att köpa en ny så det är inge problem ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Inte bara xbox som får rrod ;) :lol: xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Inte bara xbox som får rrod ;) :lol: xdDet hettter YLOD på ps3!!11!!!11!!!!!1!1. :lol: ;) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.