OpeningTitles Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Tjo, jag bara undrar om hur man lägger in en video till presentationen. Här är koderna till videon: (Det är Youtube) <object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=UxuEl8qkErs?fs=1&hl=sv_SE&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=UxuEl8qkErs?fs=1&hl=sv_SE&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object> Jag har glömt hur man gör och har lagt in en video tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 (redigerat) [youtube*]Länken[/youtube*] Ta bort båda "*" Alltså endast länken ska vara med där. Redigerat 5 Oktober 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 man får väll inte ha videor i presentationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 man får väll inte ha videor i presentationen? Man kan ha totalt 2 videos i sin presentation. Om man vill ha fler så kan man köpa det i affären för 4000 fm styck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 [youtube*]UxuEl8qkErs[/youtube*] Och ta bort * Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 [youtube*]UxuEl8qkErs[/youtube*] Och ta bort * [youtube]UxuEl8qkErs[/youtube] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 8 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 thanks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 [youtube*]UxuEl8qkErs[/youtube*] Och ta bort * [youtube]UxuEl8qkErs[/youtube] Jag är intresserad hur du fixade detdär? När jag försökte med CODE-taggen så blev videon fortfarande innuti själva boxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 [youtube*]UxuEl8qkErs[/youtube*] Och ta bort * [youtube]UxuEl8qkErs[/youtube] Jag är intresserad hur du fixade detdär? När jag försökte med CODE-taggen så blev videon fortfarande innuti själva boxen. Undrar jag också :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Annars kan man skriva såhär också s: [youtube]UxuEl8qkErs[/youtube] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.