majskolv Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Skrivet 5 Oktober 2010 jag har ett gamalt snes med antenn kontakt och våran tv hittar inte frekvensen så man kan inte spela, men kan man spela på det igenom datorn med ett tvkort? Citera
Gäst pong218 Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Skrivet 6 Oktober 2010 jag har ett gamalt snes med antenn kontakt och våran tv hittar inte frekvensen så man kan inte spela, men kan man spela på det igenom datorn med ett tvkort? Nej, tvkortet slöar ofta ner signalen för att omvandla den så spelet kommer ligga en bit efter dig , Du kommer uppleva det som lagg ,har själv testat. Citera
majskolv Skrivet 6 Oktober 2010 Författare Rapport Skrivet 6 Oktober 2010 jag har ett gamalt snes med antenn kontakt och våran tv hittar inte frekvensen så man kan inte spela, men kan man spela på det igenom datorn med ett tvkort? Nej, tvkortet slöar ofta ner signalen för att omvandla den så spelet kommer ligga en bit efter dig , Du kommer uppleva det som lagg ,har själv testat. ok Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.