BF2Soldier Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 tja, jag har ett Nvidia GT 230 grafik kort och funderar på att köpa ett nytt nån som kan rekomendera ett bra helst Nvidia för jag funderar på att isåfall skaffa ett sånt grafik kort som kan köra 3d :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 http://www.inet.se/artikel/5408828/gigabyt...6mb-inkl-mafia2 Det är ett schysst grafikkort som inkluderar ett bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 6 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 okej tack :) men är det bra grafik förutom att det stödjer 3d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Ja då, men du bör stänga på det övriga du har i datorn, som till exempel processorn och nätdelen som ska försörja grafikkortet med kraft. Om du kan nämna din processor och din nätdel så kan du berätta så att man kan avgöra om det passar ihop. Btw så är det så att du får mer för pengarna om du köper ett ATI kort, ATI kort är bäst på att kräva så lite ström som möjligt och producera värme till skillnad från Nvidia's kort med samma kraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 7 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 okej tack ah jag ska försöka ta reda på det :P fast om man köpper ett ATI kort så stödjer väl inte det 3d? ajuste jag laddade ner nån drivrutin till mitt grafik kort nu så antagligen kan jag köra 3d nu, men funderar ändå på att köpa ett nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Ändå inte många stora speltitlar som stödjer 3-D effekter, inte så heller att ATI och Nvidia lägger alla sina resurser på att satsa på sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 10 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 ne det är ju inte så många men :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Men du vill ha det för att det är coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 13 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 ja? och för det verkar roligare att köra med 3d... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Inte många spel som stödjer 3D, jag själv har testat 3D på Bad Company 2, hur jag presterade var säkert 100% sämre. Det är säkert coolt att köra ett blodigt campaignspel, men det är inte värt att lägga pengarna när det än inte är så vät utvecklat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Kan du skriva specs på datan? Så att man kan se att det funkar med din dator. Det vill säga använder du ett färdigt packet ex en hp burk kan du inte byta grafikkort för nätt agget klarar det nog inte! Sedan kan även processorn vara en faktor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 18 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2010 Ryssfemma: okej men jag skiter nog i det då :P Pong218: alltså jag har märkt att min dator inte är den bästa (a) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.