Måste skaffa lite pengar tills den 29/10,,, Åker till USA då och ska försöka skaffa en iPad.
De kostar 3327 kronor där ...
Så hur ska jag skaffa pengar tills då?
Måste skaffa lite pengar tills den 29/10,,, Åker till USA då och ska försöka skaffa en iPad.
De kostar 3327 kronor där ...
Så hur ska jag skaffa pengar tills då?
jobba
Hur gammal är du?
För ung för att jobba.
↗ till inläggetHar för mig att han visade sin ålder för inte så länge sen, och då var han 12.Hur gammal är du?
↗ till inläggetBe mamma och pappa om pengar, bortskämda barn.För ung för att jobba.
Be om att dina föräldrar bidrar med lite pengar, klipp gräset hos någon, tvätta bilar, tvätta fönster.
Finns en massa jävla saker man kan göra.
Du kan ju alltid sälja saker, eller fråga om tex dina grannar behöver hjälp med något.
Ett tips till nästa år är att börja döma fotboll. Man tjänar ganska mycket, på säsongen som var tjänade jag ca 5000kr. ;)
Hmmm... @ReMemberMe jag kan inget om fotboll x)
↗ till inläggetHmmm... @ReMemberMe jag kan inget om fotboll x)
Finns en massa knep på internet ex hemsidor som ger dig pengar för att göra surveys, har själv gjort en massa som jag dragit in några hundra lappar på, dock så krävs en himla massa kunskaper och saker man inte kan nämna i forum som dessa. P.g.a regler.
↗ till inläggetDet är just därför som man går en utbildning. :) Dock så krävs det ju att du är hyfsat tränad.Hmmm... @ReMemberMe jag kan inget om fotboll x)
↗ till inläggetT.ex vad för hemsidor?↗ till inläggetHmmm... @ReMemberMe jag kan inget om fotboll x)
Finns en massa knep på internet ex hemsidor som ger dig pengar för att göra surveys, har själv gjort en massa som jag dragit in några hundra lappar på, dock så krävs en himla massa kunskaper och saker man inte kan nämna i forum som dessa. P.g.a regler.
↗ till inläggetT.ex vad för hemsidor?↗ till inläggetHmmm... @ReMemberMe jag kan inget om fotboll x)
Nu jevlar blir jag intresserad :D
↗ till inlägget↗ till inläggetHmmm... @ReMemberMe jag kan inget om fotboll x)
T.ex vad för hemsidor?
Nu jevlar blir jag intresserad :D
aa för du behöver ju pengar till din dator :D
För er som undrar hemsidorna sår är de flesta bara söka efter , googla typ "get paid by surveys" sedan hittar ni en massa resultat men jag föredrar att kolla upp på youtube... Eftersom att många är fejkade. Jag tänker inte länka någon som jag själv använder lite får ni då göra själva.
Sedan krävs det nog att man har en bot som gör de. För sitter man själv och skriver i varje surveys så blir det inte mycket cash i timmen. Finns en massa addons till firefox.
har du smycken från dop eller nått som du inte använder kan du sälja dem typ här: Postalgold.se
annars, klipp gräs, hjälp till hemma ordentligt, gå åt med hundar, sitt barnvakt.
du kolla också tullgränsen. allt du köper i utlandet och de hittar det i dina väskor måste du tulla och betala svensk skatt på när du kommer hem igen. tror gränsen ligger på 4000 men vet inte riktigt men kolla http://www.tullverket.se/tullguiden.4.4ab1...9280003131.html
Klipp gräset. Du kanske hinner göra det en sista gång iaf om du har tur på några grannar eller så x).
Det får han inte nämna, skriv ett PM till honom istället.
Annars, är det svårt att svara på frågan hur gammal du är?
Be om pengar av din mor och far, eller gör en deal med dom.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in