Hoppa till innehåll

Önskebrunn?


Tora
 Dela

Rekommendera inlägg

Gör en jättefin trädgård med massa blommor och dammar med fontäner i. Se till så att tidningar, pölar, ogräs och jordhögar inte finns i din trädgård.

Ha också massa fruktträd och odlade växter som är välbevattnade och inte angripna av ogräs eller ohyra. De ska också vara välmående helst, för att uppnå detta ska din sim ha guldmedalj i trädgårdsskötslel och sedan prata med växten tills den mår jättebra. Ring sedan trädgårdsklubben och begär inspektion. Om de är nöjda får du din önskebrunn.

 

Man kan också fuska men jag kommer inte ihåg hur man gör då...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har läst i alla fusk och jag har gjort allt det står!

 

 

Så min fråga är:

 

Hur får man en önskebrunn?

 

Hoppas någon kan enkla sätt, men om det inte finns enkla sätt går det ju självklart!

 

Är tacksam för svar!

Till vilket spel???

Menar du The Sims 2??

I så fall kan du fuska genom att hålla in Ctrl, shift och C samtidigt och tryck på en sim medan du håller in shift.

Sen så väljer du "spawn". Välj "Wishing Well" och tada! Den dyker upp bredvid din sim.

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har läst i alla fusk och jag har gjort allt det står!

 

 

Så min fråga är:

 

Hur får man en önskebrunn?

 

Hoppas någon kan enkla sätt, men om det inte finns enkla sätt går det ju självklart!

 

Är tacksam för svar!

Till vilket spel???

Menar du The Sims 2??

I så fall kan du fuska genom att hålla in Ctrl, shift och C samtidigt och tryck på en sim medan du håller in shift.

Sen så väljer du "spawn". Välj "Wishing Well" och tada! Den dyker upp bredvid din sim.

 

Till the sims 2!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...