TidusSloan Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Jag har fått i uppgift av min engelskalärare att skriva en uppsats om denna bok till nästa vecka.. jag har inte ens öppnat boken. Med denna tidsmarginal och hårda lärare i andra ämnen har jag insett att detta går inte. finns det någon ängel där ute som läst denna bok och kan skriva en recention om den? det skall innehålla: - Handling - karaktärer (personlighet, familj, hur de beter sig i olika sammanhang) - Dramat i boken (vad påverkar detta?) själv försöker jag så gott jag kan men, allvarligt. Denna bok är självmord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Inte för att jag ser tidspressen när du har en hel vecka på dig, men om du failar så kanske du lär dig att börja i tid nästa gång! (Om inte, google.com is your friend) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Komiskt att jag tänkte på boken under dagen. Hursomhelst, boken är lättläst och man borde kunna läsa klart den på 2 timmar, så läs den (eller så bara skummar du igenom boken om du inte bryr dig...) och skriv sen hur du uppfattade boken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.